• Eva76an

Hermods eller Infokomp?

Hej,

Jag gick samhäll på gymnasiet och har nu efter ett antal år i yrkeslivet insett att det inte är det här jag vill jobba med utan jag vill in inom medicin och helst läkare vilket jag vet är näst intill omöjligt för mig att komma in på i Sverige så jag har börjat titta på läkarutbildningarna utomlands.

Men eftersom jag gick sam på gymnasiet behöver jag läsa in naturämnerna, biologi (A+B), fysik(A+B), kemi(A+B), och matte D. eftersm jag har jobb och behöver spara mina studiemedel så vill jag läsa in detta samtidigt som jag pluggar och därför får det bli på distans. Men frågan är vart man ska läsa detta? Funderar på infokomp eller Liber hermods. Någon som har erfarenhet av dessa?

• Svar på tråden Hermods eller Infokomp?
  • Ziitoo

Har läst både på Hermods och Infokomp samt NTI och är riktigt nöjd med alla tre skolor och lärarna.

♥ Isabell 090304 ♥
  • Eva76an

OK. Västerås har bara avtal med Hermods o Infokomp.. Lutar mot att det blir hermods fast känns väldigt nervöst med muntliga tentor.

• Ziitoo
    Eva76an skrev 2010-08-25 20:33:40 följande:

OK. Västerås har bara avtal med Hermods o Infokomp.. Lutar mot att det blir hermods fast känns väldigt nervöst med muntliga tentor.

Dom muntliga tentorna är jätte jobbiga om jag ska vara ärlig, jag är skit nervig inför varje(eller jag va. läser inte där längre). Men dom har gått bra och lärarna är trevliga =)
    ♥ Isabell 090304 ♥
Svar på tråden Hermods eller Infokomp?