Lisakarlsson70 skrev 2010-08-24 17:18:15 följande:
Okej, var det trevligt där?:)
Ja de är det jag också känner att de måste vara jätteknepiga att använda, speciellt om man ska göra det "stora"!
Vad var det som vart svårt emd byxorna? Jasså ja då får vi väl hoppas att de blir likadant för mig då:)
Ja, faktiskt. Det låter ju inte som ett givet resmål, men det var otrolig upplevelse. Åkte dit med en folkhögskoleklass som studerade religion och att det blev just pakistan hängde ihop med önskan att få uppleva ett muslimskt land. Verkligen mycket underbart bra som finns i den kulturen men inte i vår som jag tog med mig hem och fortfarande försöker ta efter. En enorm gästfrihet bl.a. Nu ska jag sluta vara OT och återgå till toafrågan:
Det svåra med byxorna låg kanske mest i att den modell jag hade där var "ballongbyxor" typ. Stora pösiga och de ville halka in under mig när jag satt på huk. Ovanpå det så hade man även en tunika och en stor sjal så det blev ett "knytprojekt" av varje toabesök. Men ett litet grepp om byxorna för att försäkra att de inte kommer in under kroppen räckte fint. Kanske inte ens behövs med byxor av sådan modell man oftast har.
Om man nu får bli privat så kan jag säga att jag faktiskt tyckte det var lättare att göra "det stora" i den positionen än sittande på en västerländsk toalett. Men det är säkerligen individuellt.