• Zunshin3

Tungpiercing

HalluSkrattande
    Detta kanske låter lite som en udda fråga och jag visste inte riktigt vart jag skulle lägga in den så jag prövar att lägga in den här, frågar man inte så får man inget veta :p
    Jag har precis tagit hål i tungan och ska byta smycke om någon vecka så jag undrar helt enkelt om det är någon som har något tips om en tungstav som är skön för killen när man suger av honomFlört
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Tungpiercing
  • Bonnevier

Ja vet att det finns ett vibrerande tungsmycke, men har ingen aning om det är bra eller inte :P

• LabLover

Faktiskt inte. Det är säkert individuellt, du kanske får provadig fram? Lite OT men jag tyckte inte om att ge oralsex när jag hade tungpiercing. Tyckte det var på gränsen till smärtsamt, för mig och min tunga

♥ Underbara döttrar födda 2005 & 2008 ♥
  • brittanäger

Eem, jag vet att det här e helt random men jag vill JÄTTE gärna ta tungpiercing men jag har alltid halsfluss :o Kan jag fortfarande ta eller e det inte en bra ide? Obestämd

• Bonnevier
    brittanäger skrev 2010-10-06 15:37:22 följande:
    Eem, jag vet att det här e helt random men jag vill JÄTTE gärna ta tungpiercing men jag har alltid halsfluss :o Kan jag fortfarande ta eller e det inte en bra ide? Obestämd
    så länge du inte har halsfluss just medans du piercar dig så borde det va lugnt tror jag iaf. Vet bara att de fleste piercare vill inte pierca om man är sjuk.
Svar på tråden Tungpiercing