Han vill både ha kakan och äta den......
Ok... jag tar det här i en kort version. Jag i 30 och han 40 år. 7 år tillsamans och två små barn i hop. Det har verkligen varit upp och ner under hela vårt förhållande. Båda med jobbiga barndom i bakgrunden. Men sist för ca 5 mån så bestämmde han sig för att inte fortsätta längre och andledningar har varit olika varje gång jag frågade honom om det. I dag säger han att han älskar mig över allt annat och önskar verkligen inget annat om att vi kommer att lösa detta problem som i dagsläge är "hur vi för en disskution" . Han sa att eftersom vi inte är tillsamans så kan man göra vad man vill eftersom man är ej trogen till nån. Så min fråga är hur kan han säga att han älskar mig och att han vet att kan få bra liv med mig vilja träffa nån annan. Jag frågade han om han skulle berätta för mig om han hade varit med någon annan då vi ev blir tillsamans och då säger han självklart inte. För han vill inte förstöra de ev 40 år framöver tillsamans med mig. Så jag blir inte klok på han. Så här sitter jag nu och längtar på att han ska vilja ha mig...är detta normalt?