• Adelaide84

Huvudvärk mellan ÄL & BIM = Gravid?

Hade ÄL ca den 20/8 och sexa varje dag 18-24 för säkerhets skull! Den 21 fick jag en otrolig huvudvärk (fick gå ifrån jobbet) och det höll i sig men blev bättre 22.. men jag har fortfarande huvudvärk som lixom "molar" så har haft huvudvärk i 4 dagar med andra ord! Nu har jag fått reda på att även det kan vara ett tecken på graviditet pga av hormoner! Jag är ganska skeptisk då jag isf fick huvudvärk två dgr efter befrukting!!

Men vill naturligtvis ändå höra mig för om någon annan känner lika och har BIM runt 8/9 eller om någon känner igen detta från sig egen graviditet??? Kan man ha huvudvärk så tidigt som symptom??????

• Svar på tråden Huvudvärk mellan ÄL & BIM = Gravid?
  • Jezamine

Nej nej snälla du.

Avstängd tills vidare
  • Emmeliina

Har tyvärr aldrig hört talas om det eller vatt med om det.. Kan ju va att det var vanlig huvudvärk??

• Waitingforyou87

Nu ska jag va sådär trååååååkig o först säga att man inte kan känna av symtom så snabbt inpå Äl, eftersom ägget int hunnit gäss en eller va de e :)

Sen ska jag säga att jag oxå har huvudvärk i flera dagar och är typ en vecka efter äl(om jag hade äl då), så jag hoppas ändå att det är ett gravsymtom hehe :) håller tummarna :)

• Verra88
    Adelaide84 skrev 2010-08-25 11:42:37 följande:
    Hade ÄL ca den 20/8 och sexa varje dag 18-24 för säkerhets skull! Den 21 fick jag en otrolig huvudvärk (fick gå ifrån jobbet) och det höll i sig men blev bättre 22.. men jag har fortfarande huvudvärk som lixom "molar" så har haft huvudvärk i 4 dagar med andra ord! Nu har jag fått reda på att även det kan vara ett tecken på graviditet pga av hormoner! Jag är ganska skeptisk då jag isf fick huvudvärk två dgr efter befrukting!!

Men vill naturligtvis ändå höra mig för om någon annan känner lika och har BIM runt 8/9 eller om någon känner igen detta från sig egen graviditet??? Kan man ha huvudvärk så tidigt som symptom??????
    har desamma som dig fast ägglossning 21/8 och vi har sexat från 11/8- ja vi sexar till 8/9 då mensen ska komma. har också haft den huvudvärken du pratat om fått mer matlust en jag brukar ha och idag har jag haft tok mycket yrsel så jag mått illa av det och då jag åkte buss hem så känndes det som jag skulle spy.. nu ligger jag bara försöker dricka och äta om det går inte lätt då man mår illa jag hoppas jag blir gravid..
  • tigerns

jag tror defintivt det kan påverka! Jag har också fått en sjuk huvudvärk och har några dagar kvar till BIM... kanske gravid kanske inte.. Håller tummarna för dig att det är ett grav.symtom!

Svar på tråden Huvudvärk mellan ÄL & BIM = Gravid?