• Anonym (Orolig)

Luktar konstigt (rök???) i näsan!

Den senaste veckan har jag haft en konstig lukt i min näsa. Jag känner inte lukten när jag andas in men då när jag andas ut så kommer den. Jätteobehagligt. Bränner liksom lite i näsan...Känns som det är någon sorts röklukt...usch...vill bara att det ska försvinna!!!

Är det någon som har varit med om något liknande och vet vad man kan göra???

• Svar på tråden Luktar konstigt (rök???) i näsan!
  • Anonym (Orolig)

puffar upp...

• Anonym (Orolig)

ingen???

• Anonym (Orolig)

ingen som kan hjälpa mig???

• TimesAreAChangin

Jag är tyvärr inte till någon hjälp men jag har samma problem! Har kommit till och från ända sen jag var liten. Undrar också vad det beror på.

• Anonym (s)

Jag är absoluut ingen expert, så stressa inte upp dig. Men jag har hört att både hjärnblödning och hjärnhinneinflamation. Som sagt är jag inte säker, och hinner inte googla det! Men ett tips är att du kollar lite på internet om dom sakerna!

• Anonym (s)
    Anonym (s) skrev 2010-08-25 19:17:10 följande:
    Jag är absoluut ingen expert, så stressa inte upp dig. Men jag har hört att både hjärnblödning och hjärnhinneinflamation. Som sagt är jag inte säker, och hinner inte googla det! Men ett tips är att du kollar lite på internet om dom sakerna!
    Att det lucktar bränt är tecken på dessa sjukdommar menar jag!
  • Anonym (Orolig)

Borde man inte ha lite andra symtom då också....???

• Anonym (Orolig)

Snälla är det ingen som kan hjälpa???

• Anonym

Bihåleinflammation kan kännas lite så, och faktiskt behöver det inte alltid vara så mycket andra symtom om det är lindrigt.. Har du varit förkyld någon gång under sommaren?

• Suri

Sitter och googlar då jag lider av samma fenomen, hittade denna tråd. Har du fått något svar TS? Någon hjälp? Jag håller på att bli galen.... Det luktar rök, vidrigt, överallt. I bilen, på jobbet, i sängen.... Jag vet att det sitter i min näsa/mitt huvud och inte är på riktigt. Aaahhh det är så jobbigt!! Som tinnitus, fast i näsan. Med lukt istället för ljud. Du fattar va? Har du fått reda på något?

Svar på tråden Luktar konstigt (rök???) i näsan!