• Graboid

Vart kan jag köpa majshållare?

Har googlat runt lite och hittat en sida med majshållare, men där var de givetvis tillfälligt slut. Någon som vet vart jag kan köpa majshållare? Köpte några stycken på Ö&B för något år sedan, men där fanns de inte längre.. :/

• Svar på tråden Vart kan jag köpa majshållare?
  • Davidoff1975

Har för mig att både ica och coop har det

• kakmamman

Claes Ohlsson..tordes ha.. Och ica och coop.

♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • Graboid

Har de? Trodde jag hade snokat runt överallt där redan, får ta och fråga mig fram nästa gång jag är dit!

• kakmamman
    Graboid skrev 2010-08-25 14:20:42 följande:
    Har de? Trodde jag hade snokat runt överallt där redan, får ta och fråga mig fram nästa gång jag är dit!
    hmm..
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Tänk att en sådan liten människa kan ha en sån stor plats i mitt hjärta♥¸.?°´¯) ♥
  • kakmamman

kitchenstore.se kan du kpa 6pack för 29 kr =)

• Graboid
    kakmamman skrev 2010-08-25 14:25:37 följande:
    kitchenstore.se kan du kpa 6pack för 29 kr =)
    Det var den sidan jag hittade och de var tillfälligt slut där. :/
  • La Lola

Ö&B?

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • La Lola
    La Lola skrev 2010-08-25 14:48:56 följande:
    Ö&B?
    ah...där har du tittat....
  • Bubbles

Ica maxi har haft iaf men det kanske är svårare nu när grillsäsongen är på väg att ta slut..

• Graboid
    Bubbles skrev 2010-08-25 14:50:12 följande:
    Ica maxi har haft iaf men det kanske är svårare nu när grillsäsongen är på väg att ta slut..
    Jag har kikat flera ggr på Maxi men inte hittat, måste antagligen ha kollat på fel ställen. Nästa gång jag är dit får jag ta och fråga om de har eller har haft, får vara på vakt nästa sommar i så fall. :)
  • VISAMÅ
    Graboid skrev 2010-08-25 14:52:06 följande:
    Jag har kikat flera ggr på Maxi men inte hittat, måste antagligen ha kollat på fel ställen. Nästa gång jag är dit får jag ta och fråga om de har eller har haft, får vara på vakt nästa sommar i så fall. :)
    Dottern hitta våra bredvid potatisen.
  • La Lola

Jag såg idag att Coop Konsum har....

Svar på tråden Vart kan jag köpa majshållare?