Någon som har Baby Jogger City Select (syskonvagn)?
Är den bra? Vad kostar den? Vart kan man köpa den?
Jag vill veta allt
Är den bra? Vad kostar den? Vart kan man köpa den?
Jag vill veta allt
Vi beställde en Baby jogger city elite double från ett företag i England. Billigare än här hemma . Hade mailkontakt under hela köpets gång. Med en väldigt trevlig man.
Den kom igår och var jättefin!
Hela summan med vagn, regnskydd, bumperbar + frakt hamnade på 6500 kronor. Inte så illa alls tyckte vi.
Jag är helt frälst och överförtjust i alla små finesser som finns på vagnen.
Det stora plusset för oss var att våran Carena free mjuklift passade perfekt i vagnen. Dock tråkigt att ha bebisen frånvänd men eftersom det finns genomskinliga "luckor" så känns det bättre. Det är under en kort tid...
Jag sökte filmklipp på youtube just angående denna vagn, bara att fälla ihop den är en dröm.
pushchairs.co.uk/
Har inte vagnen men tittar på den då vi väntar syskon i januari. Just nu lutar det åt denna. Jag har hittat priser mellan 9000-10500:- i Göteborg där jag tittar.
Jessican, har ni köpt vagnen? Är i valet och kvalet här och vill komma i kontakt med någon som köpt den och "testat" den ute. Bor själv i Gbg och har pris mellan 8500 och 10500kr med två sitsar och en ligg. Tycker den verkar toppen men är rädd för att den blir "ranglig" eller stötig när man kör den ute? Är ju så slätt och fint inne. Fick tyvärr inte provköra den utanför butiken.