• Mini liten

tatuera ryggraden - huuuur ont?

Jag har ingen tatuering sen innan, så jag vet inte alls hur det känns. Nu är det dags för att göra en, då jag funderat läääääääääääääääääänge och väl, flera år, på vad och var jag ska göra en.

Har nu tänkt att skriva mina barns namn längs med ryggraden, alltså på ryggraden, men tänker, att det lär ju vara ett av de ondaste ställena, när det är ben så nära. Eller har jag fel?

Tänker isf att det kanske inte är så bra att göra sin första på ett sånt ställe?

• Svar på tråden tatuera ryggraden - huuuur ont?
  • CallGirl

Hur ont det gör är olika. Vissa tycker det är olidligt andra tycker det är lugnt

• Pickeli

Klarar du av att föda barn så klarar du av att tatuera dig, jag lovar.

Smärtan man känner när man tatuerar sig är individuell, jag tycker alls det gör ont. Just på ryggraden vet jag inte hur det känns, men min tatuerare sa att den smärtan du förväntar dig får du dela på 20 för att det ska bli realistiskt.

Google it!
  • Anna81

Jag tyckte att det gjorde ont, men det gjorde ondare att göra på undersidan avarmen tycker jag, det är min kille som tatuerar mig så jag vet inte om det kanske inte gör lika ont då för att man kan vara mer avslappnad, för när jag gjorde i nacken hos en annan så gjorde det så fruktansvärt ont så att jag övervägde att gå, gjorde inte det som tur var, men så ont tycker jag inte att det gjort med nån av mina andra som min sambo gjort.

Även om det gör ont så är det ju värt det sen, det kommer bli skit snyggt :)

• Jacqueline

äh ,gör inte mer ont än på något annat ställe...
    det som gjort mest ont är nacken ,midjan och på vaden efter 4timmars tatuerande =)

• Mini liten
    Jacqueline skrev 2010-08-26 09:14:16 följande:
    äh ,gör inte mer ont än på något annat ställe...
    det som gjort mest ont är nacken ,midjan och på vaden efter 4timmars tatuerande =)
    tatueringen ska börja i nacken, så aj då =0P
  • Jacqueline

det är givetvis jävligt individuellt vad som gör mest ont ,eller VAR kanske...men dom flesta håller med om insidan på överarmen ,armvecket ,nacken ,revbenen ,nyckelbenen ,knäveck....egentligen där huden är som tunnast...

• Mini liten
    Pickeli skrev 2010-08-26 09:12:30 följande:
    Klarar du av att föda barn så klarar du av att tatuera dig, jag lovar.

Smärtan man känner när man tatuerar sig är individuell, jag tycker alls det gör ont. Just på ryggraden vet jag inte hur det känns, men min tatuerare sa att den smärtan du förväntar dig får du dela på 20 för att det ska bli realistiskt.
    Fast skillnaden är ju att jag hade inget annat val än att föda mina brn när det väl var dags =0P. Ut måste dom ju. Tatueringen kan jag ju avbryta, och då är jag rädd att jag gör det också.
Svar på tråden tatuera ryggraden - huuuur ont?