• Anonym (undrar)

Är min sambo intresserad av någon annan?

Vi är 2barnföräldrar (2 år och 5 mån). 
    Sexlivet är just nu helt dött sen 3 veckor tillbaka, JAG orkar helt enkelt inte då jag är helt slutkörd efter att vara hemma med 2 barn...

Min sambo jobbar heltid. På jobbet finns där en tjej som han (och andra killar) jobbar ganska nära då hon är lite lärling. Hon ser helt okej ut och är singel.
    Till kruxet. Min sambo pratar en del om henne, inte tjatar om henne, men hon kan komma upp ofta när vi snackar om hans jobb.
    Både han och hon är fotbollsintresserade och har tydligen samma intresse då de jobbar ihop.
    Jag har noll fotbollsintresse och inget intresse av yrket min sambo jobbar med. Men givetvis visar jag lagom intresse ändå.

De är vänner på facebook, och det känns som att de småflörtar lite nu...
    Det snackades lite om fotboll, (de håller på olika lag) och de skojade med varandra om att de skulle bjuda varandra på en öl om den enas lag förlorade...

vad ska man tro där? Han ska alltså bjuda henne på en öl med VÅRA pengar. Han skojade igår innan vi skulle lägga oss om att "de har en öl-dejt" nu.

Jag är allmänt oattraktiv nuförtiden då jag inte hinner orkar göra mig nå vidare fräsh och fin varje dag efter att ha 2 barn hemma och sköter hela hushållet, lagar maten m.m., och jag orkar inte ha sex ( men jag har verkligen NOLL lust... kan inte trolla fram den...) 

Vad ska jag tro?
    Vi har varit tillsammans i 5 år och att han skulle vara otrogen har jag svårt att tro... men jag vet inte hur de arbetar ihop på kontoret... många otroheter sker ju på jobb...

Vill inte konfrontera honom heller för jag vet att mina misstankar är helt obefogade, men ändå...  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-31 09:26

Uppdatering!

Vi hade sex 1 gång för första gången på nästan 1 månad, kändes okej... inte så mycket lust som jag brukar ha men det var ändå lust.

Men problemet verkar kvarstå med tjejkompisen/kollegan... han skriver ofta till henne på facebook, däremot bara vardagligt... men den där öldejten kvarstår ju... och han skrev till henne när hon fyllde år, typ "grattis unga dam... nu förväntar jag mig tårta på jobbet :)"

Bör jag vara orolig?????????????

• Svar på tråden Är min sambo intresserad av någon annan?
  • Anonym

Så du bjuder aldrig dina vänner på något?

• försök2

Hej!

Jag tycker att du skall prata med din man och berätta hur du känner! Det är det bästa..

Lycka till!

• Mopplis

Om han pratar öppet opm henne är nog risken mindre än om han plötsligt slutar prata om henne- att han delar med sig av vad han o hon gör visar ju att han vill involvera dig i hans liv och det är väl oftast ett bra tecken.

• Anonym (undrar)
    Anonym skrev 2010-08-26 10:25:39 följande:
    Så du bjuder aldrig dina vänner på något?
    Hon är ingen vän i den bemärkelsen som våra andra vänner är... 
    Skulle jag bjudit en manlig kollega (som jag inte har) på en drink så hade min sambo börjat undra kan jag lova... 
  • Anonym
    Anonym (undrar) skrev 2010-08-26 10:12:27 följande:
    Vi är 2barnföräldrar (2 år och 5 mån). 
    Sexlivet är just nu helt dött sen 3 veckor tillbaka, JAG orkar helt enkelt inte då jag är helt slutkörd efter att vara hemma med 2 barn...

Min sambo jobbar heltid. På jobbet finns där en tjej som han (och andra killar) jobbar ganska nära då hon är lite lärling. Hon ser helt okej ut och är singel.
    Till kruxet. Min sambo pratar en del om henne, inte tjatar om henne, men hon kan komma upp ofta när vi snackar om hans jobb.
    Både han och hon är fotbollsintresserade och har tydligen samma intresse då de jobbar ihop.
    Jag har noll fotbollsintresse och inget intresse av yrket min sambo jobbar med. Men givetvis visar jag lagom intresse ändå.

De är vänner på facebook, och det känns som att de småflörtar lite nu...
    Det snackades lite om fotboll, (de håller på olika lag) och de skojade med varandra om att de skulle bjuda varandra på en öl om den enas lag förlorade...

vad ska man tro där? Han ska alltså bjuda henne på en öl med VÅRA pengar. Han skojade igår innan vi skulle lägga oss om att "de har en öl-dejt" nu.

Jag är allmänt oattraktiv nuförtiden då jag inte hinner orkar göra mig nå vidare fräsh och fin varje dag efter att ha 2 barn hemma och sköter hela hushållet, lagar maten m.m., och jag orkar inte ha sex ( men jag har verkligen NOLL lust... kan inte trolla fram den...) 

Vad ska jag tro?
    Vi har varit tillsammans i 5 år och att han skulle vara otrogen har jag svårt att tro... men jag vet inte hur de arbetar ihop på kontoret... många otroheter sker ju på jobb...

Vill inte konfrontera honom heller för jag vet att mina misstankar är helt obefogade, men ändå...  
    ja tycker du ska konfrontera honom o fråga hur de verkligen ligger till han måste ju förstå dig med att de e jobbigt att ta han om barn.
    om du inte vill prata tycker ja allt att ni borde åka i väg över en helg bara ni två själva beroende på hur gamla barnen e de kanske kunde sova över hos mormor o morfar elr farmor o farfar
    ja tror ni skulle behöva lite egen tid o bara mysa å få lite ny energi då kanske sexliver oxå kommer tillbaka
  • Anonym
    Anonym (undrar) skrev 2010-08-26 10:43:40 följande:
    Hon är ingen vän i den bemärkelsen som våra andra vänner är... 
    Skulle jag bjudit en manlig kollega (som jag inte har) på en drink så hade min sambo börjat undra kan jag lova... 
    Hur menar du nu? Kan man inte få nya vänner?
  • Anonym (playa)

En man har inga kvinnliga vänner....bara bekantskaper som man kan tänka ha sex med, eller redan har haft sex med....

• Anonym (undrar)
    Anonym (playa) skrev 2010-08-26 10:52:23 följande:
    En man har inga kvinnliga vänner....bara bekantskaper som man kan tänka ha sex med, eller redan har haft sex med....
    jaha... då går han alltså i sextankar om henne... som minst.
  • försök2
    Anonym (playa) skrev 2010-08-26 10:52:23 följande:
    Det stämmer inte alls! man kan ha kvinnliga vänner och betyder inte att du har haft eller tänker ha sex med de!
    jag har manliga vänner och har ALDRIG  HAFT SEX med de och skulle aldrig tänka mig ha sex med de heller!
  • Anonym (playa)
    Anonym (undrar) skrev 2010-08-26 10:58:42 följande:
    jaha... då går han alltså i sextankar om henne... som minst.
    Ja, det är mycket troligt, men inte alls säkert att han genomför sina fantasier om henne.

ps. fundera på varför han aldrig har tagit en öl med någon av sina fula kvinnliga arbetskamrater...
Svar på tråden Är min sambo intresserad av någon annan?