• princess77

Agnus castus/Munkpeppar..Mirakel!!!

Ville bara tipsa alla goa kämpare där ute!

Kan ha varit ren slump men efter 6 års kämpande med 6 misslyckade IVF och en massa pergoknaprande blev jag tipsad att prova munkpeppar.

Det skall tydligen rätta till hormonbalansen i kroppen och ges till många kvinnor i Tyskland innan man startar med IVF.
    Finns att köpa på alla hälsokostaffärer.

Jag började ta det på mensdag 1 och tro det eller ej.......på dag 45 testade jag positivt

Som sagt,kan vara ren slump men detta är första gången på 6 år vi har blivit spontant gravida.

Är i v 8+4 idag och igår fick vi se en frisk böna på 2.33 cm och ett starkt tickande hjärta på UL!!!

Mirakel sker verkligen,sluta aldrig att hoppas!!!

Kram till alla kämpare där ute!

• Svar på tråden Agnus castus/Munkpeppar..Mirakel!!!
  • BlirSnart85

Solig

Vilken lycka!!!  STORT grattis!

Mina blodprov viser dog at hormonnivåerna är goda, men kanske man skall prova ändå..

Tack för tipset!

Det blir snart, vi vet bara inte när..
  • IVFmamma

Får man fråga vad erat "fel" är? Alltså varför ni behövde ta till IVF?

• Pimpinellan

Grattis! Jag har provat munkpeppar,men slutade p.g.a strulig cykel. Kanske beror på vad grundfelet är-vad var ert?

• Corina

Grattis!

Är munkpeppar samma produkt som agnus caustus?

=)

• princess77

Dom har aldrig hittat något fel på oss,men under alla våra ivf försök så har jag varit svårstimulerad och aldrig fått många ägg så jag antar att vårat problem har varit dålig eller ingen ägglossning.

Munkpeppar= Angus castus

Pimpinellan,jag har också under alla dom här åren provat diverse hemmakurer och hälsokost.Det var därför jag inte testade plus förrens på dag 45,tog förgivet att det hade strulat till mens cykeln som många produkter gör.

Men visst är det underbart att mirakel sker  

• IVFmamma
    princess77 skrev 2010-08-27 12:30:55 följande:
    Dom har aldrig hittat något fel på oss,men under alla våra ivf försök så har jag varit svårstimulerad och aldrig fått många ägg så jag antar att vårat problem har varit dålig eller ingen ägglossning.

Munkpeppar= Angus castus

Pimpinellan,jag har också under alla dom här åren provat diverse hemmakurer och hälsokost.Det var därför jag inte testade plus förrens på dag 45,tog förgivet att det hade strulat till mens cykeln som många produkter gör.

Man kanske får testa det då.. längre fram..

Helt klart är det underbart att mirakel sker, det ger mig och förmodligen flera andra hopp!!
  • IVFmamma

Sluta aldrig drömma, sluta aldrig be, sluta aldrig hoppas för under kan ju ske

• Pimpinellan
    princess77 skrev 2010-08-27 12:30:55 följande:

Munkpeppar= Angus castus

Samma "fel" som oss då. Jag fick kortare cykel av AC så därför slutade jag tillfälligt,men sen jag läste din tråd började jag igen! Kan du kan la jag tänker jag. Glad
  • princess77

Absolut,tror stenhårt på det efter det här miraklet,och jag börjar faktiskt tro att det skall gå vägen nu...redan v 11 !!!
    Hostar hostar hostar gravbaciller åt alla håll
    Många lyckokramar!!

Svar på tråden Agnus castus/Munkpeppar..Mirakel!!!