Någon som har en hund med förhöjda levervärden? :-(
Min har det, och jag vet inte vad det innebär än....
Min har det, och jag vet inte vad det innebär än....
Min hund har det också till och från. Har din hund några symptom?
Min hund har haft väldigt mycket kramper av någon anledning vi inte vet. Vi har varit på djursjukhuset med honom jättemånga gånger och dom har tagit alla möjliga prover och gjort ultraljud. Han har haft lite höga levervärden och gallvärden som sedan återgått till det normala när han ätit t.ex. Utöver det hittar dom inga fel alls på honom.
Den senaste tiden har han mått väldigt väldigt bra och har inte haft ett krampanfall på flera månader! Förut blev han dålig mer eller mindre flera gånger i veckan. Så jag hoppas att det försvunnit av sig självt!
tur att han mår bättre, men jobbigt med att inte veta vad det är..
Hur högt i värden har han legat då?
ingen medicinering för det?
puffar
Jag vet inte hur högt det har varit. Vi testade ett blodprov på fastande mage, sen fick han äta och efter en timme togs det ett nytt prov. Då var värdena mer normala.
Vi har gjort ultraljud på honom också och kollat levern och gallblåsan och allt såg jättefint ut så det verkar inte vara något fel ändå. Småhundar kunde visst ha höga lever- och gallvärden sa veterinären.
Nu är det bara att hoppas på att han får fortsätta att må så bra som han gör nu! Att det har "växt" bort helt enkelt! Hoppas din vovve blir bättre också!
någon mer?