• MMMM

present till 2-åring

Mosters älskling fyller snart 2 år och jag vill hitta en bra födelsedagspresent till honom.
    Svårt att veta vad som passar såna små busiga grabbar som honom. Något förslag?

• Svar på tråden present till 2-åring
  • Liten Karin

Min pojk fyllde nyss två. Det blev alldeles för mycket presenter. Vi fick lägga undan de paket vi föräldrar köpt. Han kunde inte riktigt greppa det. Gladast blev han för en traktor och leksaksporslin från IKEA. Vi föräldrar blev gladast för entrébiljetter till Nordens Ark Så något sådant skulle nog jag satsa på. En aktivitet där du också kan vara med kanske?

• Sofie 87

Vi köpte en liten mini keyboard till våran 2-åring. Var väldigt uppskattat! Annars kanske leksaksverktyg, lego, play do lera, kläder, bobby car osv.

• Mjäll

Djungeltält att ha på sitt rum, mysigt att krypa in i och kommer säkert bara användas mer och mer.

• puman0507

Max bok kanske? 
    Briohund,gosedjur eller några rejäl plastleksaker, finns bla skovelhjul att ha i sandlådan brukar vara popuärt

• Jess69

När våra twins fyllde 2 fick dom en te-servis i plast (med bricka, kanna, koppar, fat, skedar osv)
    och sen mjukis-kanelbulle, muffins, dammsugare och munk ( från www.bombadill.se ...)
    dom har haft jättekul med detta och serverat oss massor med fika

• annakohler

vi beställde våran present på www.ellos.se till våran son som blir 2år den 24:e

• MSL

Träklossar! Roligt och kreativt, går att fylla på och håller hur länge som helst. Det var min favorit från 2 till 12 års ålder, det och lego (duplo för en 2åring)

• supersötasilversara

Mat och baksaker verkar verkligen vara poppis i 2-årisåldern. Vår son som blir 2 leker JÄTTEmycket med det, han lånar storasyrrans saker. Så satsa på det, kanske en bra låda att förvara allt sådant i (det uppskattar jag som förälder, ordning och reda )

• Bully

Vad har han för personlighet? Aktiv? Tänkande? Kreavtiv?
    Vad har han för intressen? Musik? Mat? osv
    Annars finns det bra grejer på Play 2 Learn avdelningen på de flesta leksaks affärer. De märket är bra då det är just som det heter, man leker och lär sig samtidigt.
    Bubbelmaskin brukar vara väldigt poppis med.

(Har jobbat på BR-leksaker) =)

Svar på tråden present till 2-åring