• höstvinter

Vad tyckte ni om underbara barn-mässan?

Var ej där själv, men undrat vad man ev. missade. Vilka åldrar riktade den sig mest mot? Det kommer väl fler mässor.....

• Svar på tråden Vad tyckte ni om underbara barn-mässan?
  • Cajsan

*puffar*

Vill oxå veta vad jag missade! Eller inte missade.....

Någon?

• Jossan74

Alltså, jag tyckte att det var rätt ok - men inte så mycket mer faktiskt...

Jag hade hoppats på en massa roliga saker till mäss-priser men istället var allting ganska överprissatt. Många barnvagnar, men det var ändå rätt lugnt tycker jag som var där på fredag förmiddag.

Jätteroligt med knattetimmen live, och den här debatten med Martina Haag, Linda Skugge och hon den där Bråkenhielm var också jättebra.

I korthet:
    Bra program och evenemang
    Sämre mässutställare

Fast jag går ju dit nästa år ändå förstås!

• Cajsan

Det kanske inte var någon som var där......

(höstvinter o jag är ju intresserade av att veta om vi missade något! )

• Pyrets mamma

den var ok....fast det är mycket krimskrams...

• sugaboo

Jag var där.Det var bättre än förra året.Mycket pyssel för äldre barn 2-5.lekhagar mål och pysselhörnor.Modevisning finns det varje år. Tyckte det var roligast med foton man får ta vi föräldrar och mama.deM FINNS I MITT GALLERI. Det är mest lockande. Stora bilder som ser ut som omslag :)
    plockade på mig lite gratis ex av blöjor,välling,tvålar mm hihihi

• Ms Lara Croft

Jag var där på lördagen. Tycker det är konstigt att det inte var fler barnvagnstillverkare där. Endast Kronan samt Bugaboo som representerades genom affären Haven.

Priserna var väl inte så låga som jag trott men lägre än i affärerna så det var helt OK.
    Lite tunt med utställare dock. Jag hade sett fram emot riktigt fin inredning för barnrum etc. Det enda som jag hittade var dock Wallies och någon lev. som gjorde träleksaker och bord och stolar.

Ingen bra lev. av kläder heller.

Svar på tråden Vad tyckte ni om underbara barn-mässan?