Mariagäst skrev 2016-08-28 10:24:02 följande:
Jag har varit ( är i ett missfall just nu) min historia är så här!
Åkte in för 4 dagar sedan då jag började blöda, dom kollade med ul och dom såg ett hjärta och jag var i vecka 9.. åkte hem kunde sova då läkaren sa att det var "normalt" åkte tillbaka dagen efter då jag blödde mer och hade svin ont, träffade läkare nr 2.. såg även hjärtat där... fick tabletter för att hämna blödningen, åkte in i förgår och träffade läkare nr 3... han såg inget hjärta ???? alla tänkar började snurra i huvudet på mig ang vad som andra 2 läkarna hade sagt, det är normalt att blöda så??? Han den 3 dje läkaren skulle skriva en not om detta och gå vidare pga tjänstefel... det är inte normalt att blöda så mycket , ha så jävla ont och få klumpar... fast man kände att det var något fel så trodde man ju på 2 st läkare... ska tillbaka på måndag för nytt ul för att kolla så allt är ute...
Smärta : smärtan för mig var typ att ha kraftiga kraftiga samandragningar och mens smärta på en och samma gång. I natt kunde jag ej sova.. blödde igenom 1 binda på mindre än 15 minuter. ..är fortfarande väldigt öm så jag råder er som har missfall eller påbörjat missfall att åk upp slå näven i bordet så du får riktig smärtlindring. . Jag fick morfin och panodil ... och det hjälpte knappt. Inte för mig iaf...
Tack till er som orkade läsa allt iaf ... och mega kram till er som går igenom de...
hemskt att läsa, tycker så synd om alla. är mitt i mitt 5 missfall på raken nu. så jäkla ont inte fått någon smärtlindring så försöker med ipren/alvedon.
Hur har det gått för er andra sen? läkarna hittar ju inge fel, men det kan inte va normalt med m7ssfall på missfall i samma vecka varje gång