• Hjulspinn

Liten utlösning

Hej,

jag bar ett bekymmer som har tyngt mig ett tag. Det är nämligen så att jag tycker att jag har fruktansvärt liten utlösning.  Den är riktigt vit och fast så kvaliteten är nog inte dålig men däremot kvantiteten. Jag har sex ca 2-3 gånger i veckan. När jag har sex så får jag orgasm men det känns inte som det "pumpas" ut någon utlösning. Jag och min sexpartner har oerhört skönt sex, det känns som jag ska komma hela tiden och vi måste pausa ganska ofta för att det inte ska ske. 

Jag har en ide om att när jag har sex 2-3 gånger per vecka så hinner inte kroppen producera den kvantiteten av sperma som jag vill uppnå.

När det kommer till sexet så tror jag att det "sipprar" ut lite sperma innan jag kommer pga att det är för skönt. Och när jag väl kommer då känns det inte att det kommer någon sperma.

Så frågeställningen är:
    Hur kan jag producera mer sperma (alltså den totala mängden av utlösning)?
    Kan det vara så att utlösningen sipprar ur penis innan jag kommer och där av inte känner av att sperman pumpas ut?

Någon som har känt samma besvär?

Kom med idéer och tankar, även följdfrågor. 

• Svar på tråden Liten utlösning
  • Frontline

Kan du inte ha det skönt och mysigt utan att behöva slanga ur  ett litermått med sperma?

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Finis

Hur vet du att du har en onormalt liten sats? Och ja, det kommer alltid lite innan själva utlösningen. Men vad spelar det för roll, varför är det viktigt?

• Hjulspinn
    Frontline skrev 2010-08-28 01:13:44 följande:
    Kan du inte ha det skönt och mysigt utan att behöva slanga ur  ett litermått med sperma?
    Jo men det sägs ju att 5 ml är en normal sats, men jag gissar att jag inte ens kommer upp i det.
    Lilysmamma skrev 2010-08-28 01:17:23 följande:
    Hur vet du att du har en onormalt liten sats? Och ja, det kommer alltid lite innan själva utlösningen. Men vad spelar det för roll, varför är det viktigt?
    Självförtroendet, typ. Känns ju inte jätte manligt att inte kunna leverera en åtminstone "normal" utlösning.
  • Finis

Men hur vet du det? Har du mätt? Manligheten sitter ju knappast i hur stor utlösning man har. I så fall tycker jag det är mer omanligt att du lägger så stor vikt vid detta. Tvivlar på att din tjej bryr sig.

• Hjulspinn
    Lilysmamma skrev 2010-08-28 01:29:02 följande:
    Men hur vet du det? Har du mätt? Manligheten sitter ju knappast i hur stor utlösning man har. I så fall tycker jag det är mer omanligt att du lägger så stor vikt vid detta. Tvivlar på att din tjej bryr sig.
    Det må hända. Men nu är det ju inte vad hon tycker utan vad jag tycker.

Detta tar upp mycket tid i mitt huvud, vilken det kanske enligt vissa inte bör göra, men nu kan jag inte hjälpa att jag har hamnat att tänka i dessa banor och därför vill  jag veta om någon annan känner igen sig i detta?
  • Finis

Du har fortfarande inte svarat på hur du vet att du har liten utlösning. Har du mätt?

Är säker på att det finns andra som känner som du även om du inte får svar just här.

Har du provat att googla typ mer sperma eller nått sånt.

• Frontline

Ska jag vara ärlig så trodde inte jag att jag kunde leverera tillräckligt med delfiner till frugan då vi jobbade på att få till en knodd, men efter 4 år och många försök så lyckades 1 liten jefla löpare kika fram och det resultera i en graviditet...

Visst det var inte det du ville höra men man ser vad en liten rackare kan ställa till med :)

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Hjulspinn
    Lilysmamma skrev 2010-08-28 01:35:35 följande:
    Du har fortfarande inte svarat på hur du vet att du har liten utlösning. Har du mätt?

Är säker på att det finns andra som känner som du även om du inte får svar just här.

Har du provat att googla typ mer sperma eller nått sånt.
    Nej det har jag väl inte gjort, direkt. Men där emot har jag sett själv vid onani att det bara kommer "några droppar".
    Googlat har jag gjort, och nu slutligen hamnade jag här.
    Frontline skrev 2010-08-28 01:38:30 följande:
    Ska jag vara ärlig så trodde inte jag att jag kunde leverera tillräckligt med delfiner till frugan då vi jobbade på att få till en knodd, men efter 4 år och många försök så lyckades 1 liten jefla löpare kika fram och det resultera i en graviditet...

Visst det var inte det du ville höra men man ser vad en liten rackare kan ställa till med :)
    Jag har lyckats göra henne gravid en gång, så det är nog ingen risk på den fronten. :)
  • honkie

eftersom ingen vill ge ett riktigt svar så kan väl jag försöka.
    det bästa är att du börjar onanera en hel del. koncentrera dig på att spänna pc-muskeln (heter den så?), det är den muskel som får din snopp att "hoppa till" när du får stånd och som kniper igen strålen när du kissar. när du kommer så kan du testa att spänna den i pumpande takt, men inte för snabbt. max två sekunder åt gången sedan släpp i en halv sekund sen spänner du igen. det är extremt skönt och levererar rejäla sprut.
    sikta på att iaf få en utlösning om dagen, med eller utan sex. kroppen vänjer sig vid att producera sperma ganska snabbt. försök också att ha sex under längre tid, eller att iaf ha stånd jävligt länge. ju längre tid du har stånd desto mer sprutar du, eller iaf jag. jag kommer ihåg en gång när jag skulle ligga med en tjej. jag var ung och kåt och hon var oskuld. vi försökte hela natten, från midnatt till 8 på morgonen då jag till slut bestämde mig för att dra hem. jag hade haft stånd i 8 timmar konstant och hela mitt skrev värkte. jag småsprang hem, slängde upp dörren, låste in mig på toaletten och drog ett par tag kuken över handfatet. det rann som en jävla kran från min kuk, minst en halv deciliter. jag var i chocktillstånd och trodde att jag hade blivit sjuk. men jag kom på att ju längre tid man går med stånd, desto större sats. och senare kom jag på att ju starkare pc-muskel desto längre sprut och skönare orgasmer.
    så börja runka som en dåre, minst en timme åt gången och tänk på att spänna rejält.
    lycka till!

• Completorium

Som med allt så är alla människor olika. Jag minns också att vi fick lära oss i sexualundervisningen att en utlösning innehöll c:a 5 ml, men det de inte sa var att detta var ett medelvärde. Detta jävla medelvärde!! Samma med kukstorlek. Medelvärdet ligger på 15 cm, men det säger ju egentligen ingenting eftersom det bygger på mått allt emellan 3 cm och 30 cm.

Samma med mängden sperma. En del klämmer, som du, ut bara några droppar, andra nån halvdeciliter. Och det är - som med kukstorlekar - ett plus för porrskådisar att de sprutar massor av sperma, så det är vanligare att få se det på porrfilm än en kille som sprutar lite.

Försök att acceptera att vi alla är olika och att det inte är nåt fel på dig bara för det! Det är inte mer fel på dig för att du inte sprutar så mycket än om du hade sprutat mer än 5 ml, eller hur?

Och en annan sak: De flesta kvinnor tycker det är skönt om killen inte sprutar så mycket, för då slipper de kladdet!

• Myshörnan

Själv tycker jag spermier är skitäckligt. Jag vill inte ta i det, få det på mig å än mindre lukta på det. Stinker. Usch! Hade min kille kunnat få orgasm utan att få utlösning hade jag varit sketa glad. Bry dig inte om mängden du. Ju mindre desto bättre!

Svar på tråden Liten utlösning