FET i naturlig cykel
Är det någon mera som ska eller har gjort det och lyckats!!!!!! berätta gärna!!!!!!!!
Är det någon mera som ska eller har gjort det och lyckats!!!!!! berätta gärna!!!!!!!!
Hej, jag gjorde det för ca 10 dagar sedan, har nu plussat. kliniken sa att man ej behövde ta xtra progissar, men jag har tagit det i alla fall,
åh hhhhhhh vad underbart!!!!!! Så du tog på eget initiativ?? När började du med dom innan eller efter????
i samband med, alltså samma dag på kvällen
Båda mina FET har varit i naturlig cykel. Första blev tidigt missfall men andra gav mig världens finaste lilltjej som idag är 6 månader
Grattis fru nafta, vad underbart.
Jag har precis testat positivt , hoppas hoppas den vill stanna.
Låter ju helt fantastiskt!!!!!!! Grattis till Er,,,,jag ska börja ägglossningstesta från onsdag som är dag 10 hoppas den inte dröjer nu då!! Ok Avalie då ska jag göra det också kan ju inte skada
Lellisen, beukR DU H ägglosningen runt dag 14?
Av ngn anledning har jag alltid dag 11-12.
Jag har rätt sent sist jag tog hade jag dag 16-17 så säkert får jag vänta men törs inte låta bli att börja testa dag 10 ifall den skulle vara tidig!!! Hur går det för dig Avalie?????
Hej här ännu en som har gjort FET på naturlig cykeln denna månaden. Tar också puregon för säkerhetsskull. Läkaren sade att det inte var standard på kliniken att ge pogesteron men det skadade inte. Jag vill ha det på grund av mina missfall. Jag är nu i ruvardag 4 och är supernervös.
Avalie: Vad hade du för symptom i början av ruvningen? Försöker hitta förklaring på att jag inte känner något. Det snurrar lite för mycket i skallen på en.