-
-
Svar på tråden Är didriksons boardman ett bra köp för ett 1,5 åring på förskola?
-
vad är det för något? Ett regnställ?
Det duger i så fall aldeles utmärkt med ett billigare ställ. Våra barn har haft från lindex, Abeko och ullared.
De bästa är de från ullared för 149 kr.
en 1,5 växer ju dessutom ur det jättefort! -
Det är ett fodrat regnställ. Priset är inga problem men frågan är om det är ett bra användbart plagg?
-
Vår son hade en fodrad galonoverall från Karlssons, hur bra som helst!! Den läckte aldrig och var dessutom varm.
-
Vi har haft fodrade regnställ från gekås till våra barn! De är jättebra och vi har fått jättemycket beröm för dem på förskolan från personalen. kostar 199 eller 249 kr för både byxor och jacka.
-
Vår overall kostade 249 eller ngt sånt tror jag. Sonen fick den av sin morfar. =)
-
Ja, för ett så pass litet barn tycker jag det är ett jättebra plagg. Har både mina killar haft i den åldern!
-
Har haft Boardman till min son förra hösten. Helt kanon då vi bor i södra delen av Sverige. Har köpt ett nytt till honom att ha nu i höst. Perfekt då temperaturen ligger mellan 0-10 grader och det är lite blött ute.
-
Jättebra plagg om man vill koka dem innifrån och är berädd på att det kan ta evigheter för plagget att torka.
-
Den är kanon, speciellt om man bor där det är mycket reng och slask så här på höstkanten. Vet att några haft problem med det då dragkedjor gått sönder och sömmar som spruckit. men sonens ställ är fortfarande i jättefint skick efter 2 säsonger, den får hänga med denna hösten med.
Det där med koka är nog olika för olika barn, min son har aldrig någonsin kokat i sitt eller varit svettig, blöt har den aldrig blivt trots lek i vattenpölar.Dr Mupp skrev 2010-08-29 14:20:05 följande:Jättebra plagg om man vill koka dem innifrån och är berädd på att det kan ta evigheter för plagget att torka. -
Hej,
Funderar också på et boardman set till sonen att ha under hösten och vintern, hur länge kan man ha det, kan man ha det under förvintern också? -
Jag tycker det har varit kanon så länge barnen var så små. Har använt det både på höst/vinter och vinter/vår. För oss som bor i Sthlm där det ofta är mer slask än snö har det funkat bra ner till 0-gradigt ca...loisan31 skrev 2010-09-06 12:57:34 följande:Hej,
Funderar också på et boardman set till sonen att ha under hösten och vintern, hur länge kan man ha det, kan man ha det under förvintern också?
Däremot tycker jag att "hängsel-västen" är lite meckig och opraktiskt när barnen blir äldre, har därför bytt till Everest variant när barnen närmat sig 3...