• Emelie82

Brun nidblödning?!

Är det någon som vet om en nidblödning kan vara brun?! Fick lite vid ett tillfälle, det var som "brun" mens eller väldigt mörkbrun flytning... hrmm.. Fick det sex dagar efter ägglossning så det skulle väl kunna passa..?

Någon som vet något eller har en gissning? Tack =)

• Svar på tråden Brun nidblödning?!
  • minlille

Är du säker på att det inte var en blödning i samband med äl då, att du hade äl lite senare än du tror? För nidblödning är väll en pytte-pytte blödning, typ bara en liten droppe.

• Emelie82

Jag kan känna den dagen jag har ägglossning och det var på tisdagen, detta hände igår söndag.. så det borde väl inte vara pga ägglossningen? Har aldrig varit med om det förr.
    Det var inte en droppen men inte heller särskilt mycket, typ en droppe här och en droppe där... förvirrande..

Tack för att du svarade =)

• Snälla Häxan

Hej! Jag hade ÄL 26/10 och efter ca 7 dagar fick jag en pytte,pytteliten brun blödning, mer som en slags slemmig flytning (ursäkta det intima), den var inte större än en krona ca och igårmorse fick jag en likadan. Har haft en molande värk mitt ovanför blygdbenet i ca 10 dagar både dag o natt. Vet inte om det är nidblödning du haft men det låter ju inte omöjligt alls. Lycka till!
    Kram!

• Emelie82

Mitt var nog oxå sammanlagt mänden som en krona och hade ungefär sammma härliga konsistens som du beskriver =) Jag har dock inte någon värk, men det kanske kommer..

Snälla Häxan: Borde inte du har bim snart? Spännande

• minlille

Emelie82: Hoppas att det är de du haft! Kännde du när du hade äl kan det ju i alla fall inte varit den och det stämmer u bra med antalet dagar efter. När har du bim?

• Emelie82

Gecca: ja, det borde passa eller hur! Ägglossningen brukar vara ganska regelbunden. Jag har bim ca den 15:e .. Hoppas!!

• Emelie82

Åhhh... blir helt förväntansfull nu! Och jag som inte skulle tänka för mycket på det, eller leta syntom denna gången Ha, ha, ha...

• EA1

Emelie82. Låter definitivt som en nidblödning. Om allt går som det ska så vågar jag mig på ett grattis redan nu...... aj va ont i tuttarna du ska få *skratt* Lycka till!

• minlille

Emelie82: Ursch, då börjar väntan nu då...
    Jag har bim den 13:e. Känns dock som om jag får färgat besök för jag har känningar i magen och brösten börja ömma i går kväll. Denna gången vet jag att jag hade äl och att vi prickade den, så det känns lite surt. Det är ju visserligen några dagar kvar till 13:e men hon kanske blir tidig..? Du kan väll smitta mej Emelie med lite förväntningar så jag slipper deppa ihop..

• Emelie82

EA1: Hahahah!! Ont i tuttarna är välkommet!

• Emelie82

Gecca: Jag smittar dig allt vad jag kan! Då har du också ett par dagars väntan. Är det inte tidigt med känningar i magen om du har mens den 13:e? Det kan juh också vara grav. symtom.. I och med att ni prickade rätt så finns det en chans! *Hoppas, hoppas*

• Tuvaliten

Inte för att vara en glädjedödare nu, men jag hade preciiiiis så mina två senaset cykler. 7 dagar efter äl en liten röd/brun kladd i trosan. Jag trodde definitivt att det var en nidis men ack så fel jag hade. Tror att mina slemhinnor har blivit mycket känsligare sen jag fick barn, det blöder vi sex också innan bim och lite brunaktiga flytningar till och från fram till mensen kommer.

• minlille

Emelie 82: Jag tycker oxå att det är lite tidigt med tantkänningar igentligen, men jag kanske inte har en lutheafas på 14 dagar utan lite mindre, och i såfall kan det ju ändå vara kärringen. Vill ju förstås att det ska vara en bebis i stället men jag känner mej mensig.. Disträ och lättretlig och "obekväm" i kroppen. Brukar bli sån innan ett dunderbesök, tyvärr. Skulle ju önska att jag fick plussa innan jul, det skulle vara en fin julklapp!

• Emelie82

Eller hur, det hade varit den bästa julklappen!

Tuvaliten: visst behöver det inte betyda att jag är gravid men givetvis hoppas jag lite i och med att det aldrig hänt innan.

Svar på tråden Brun nidblödning?!