• Linda 71
    Äldre 29 Aug 15:20
    2760 visningar
    3 svar
    3
    2760

    Tog pengar....tror jag

    Hade en hundring i plånboken igår , vilket jag är säker på. Idag skulle sonen till stan och ville ha lite pengar-Visst! sa jag och skulle gå och hämta..men då var den borta!
    Sonen hade varit ute på kvällen och inte bett om pengar då...kan han ha tagit dem då? Vill inte anklaga honom då jag inte kan bevisa att det är han. Jag förklarade för honom att han inte kunde åka till stan då pengarna var borta och jag frågade om han visste nåt om det..han blånekar och blir ledsen och arg på mig....Vet inte vad jag ska göra???

  • Svar på tråden Tog pengar....tror jag
  • Äldre 29 Aug 17:54
    #1

    Hoppas han tänkte efter (om det var han som tagit dem)när han insåg att han inte kunde åka till stan då du inte hade pengar. Håll koll på plånboken så du vet om det försvinner igen.

  • mamma 0
    Äldre 30 Mar 21:38
    #2

    hej
    har varit med om detta han tog inte så mycket men än då han tog utan att fråga. jag gick till han och fråga om han har lånat pengar och glömt att säga till och då sa han ja. Jag berätta för han att man måste fråga först om lov man tar ej från andra. så nu nyligen har det hänt igen : (  .... blir jätte besviken undrar vad jag har gjort för fel.tycker att man har prata om vad som är rätt och fel. jag gick till han och sa skäms du inte NEJ!! får jag till svar. så vad skall jag göra det vet jag inte.har bara en stor klump i magen : (

  • Maj
    Äldre 30 Mar 21:41
    #3

    En vän till min mamma var med om samma sak. Hennes son tog pengar ur hennes plånbok. Hon gjorde så att hon tog saker från honom när han inte var hemma. Sådant som hon betalat för som TV-spel och sådant. Sen sa hon bara "ja det kan hända att jag lånade det, är det inte så vi gör här hemma?"

Svar på tråden Tog pengar....tror jag