• Anonym (Aj...)

Finnar och det kliar i underlivet...

Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden, så den fick hamna här.. :)

Jag har fått finnar (?) i underlivet som gör ont och det kliar, det är även lite rött, har ingen aning om vad det kan vara?! Jag har smort med Pevaryl i 2 dagar, det har inte blivit ett dugg bättre. Jag har haft herpes förut och vet därför att detta inte är herpes, "finnarna" sitter inte tätt och det är typ bara 3 stycken.

Jag har fast förhållande och vet därför att det inte är någon könssjukdom, min sambo borde ju isf också ha problem.

Har köpt inotyol idag och hoppas på att det blir lite bättre iaf, jag blir snart tokig..!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-29 16:40
    Kanske ska tillägga att jag är gravid i 25e veckan också.. :)

• Svar på tråden Finnar och det kliar i underlivet...
  • Anonym (Aj...)
    Anonym skrev 2010-08-29 16:40:39 följande:
    Rakar du dig i underlivet?
    Ja det gör jag, men det var ett tag sen jag gjorde det nu.. Typ 1½ vecka sen. Kan det bero på det?
  • Anonym
    Anonym (Aj...) skrev 2010-08-29 16:46:08 följande:
    Ja det gör jag, men det var ett tag sen jag gjorde det nu.. Typ 1½ vecka sen. Kan det bero på det?
    Ja det kan bero på det. Inåtväxande hårstrån, bakterier, förändrat ph. Men eftersom du haft herpes innan så kan det ju vara ett nytt utbrott av dom, för man kan väl aldrig bli av med det om man väl fått det en gång?
  • Anonym (aj)

Nej jag tror det bara är finnar, har nämnligen också problem med det. Speciellt efter rakning då det kliar som mest. Inte finnar kanske men "infekterade" hårsäkar eller dylikt.

• Anonym (Aj...)
    Anonym skrev 2010-08-29 16:51:15 följande:
    Ja det kan bero på det. Inåtväxande hårstrån, bakterier, förändrat ph. Men eftersom du haft herpes innan så kan det ju vara ett nytt utbrott av dom, för man kan väl aldrig bli av med det om man väl fått det en gång?
    Herpes är jag säker på att det inte är som sagt, ser inte alls ut som herpes. Då ska det va små blåsor som sitter tätt ihop. Nej, man blir aldrig av med det.
    Anonym (aj) skrev 2010-08-29 16:55:45 följande:
    Nej jag tror det bara är finnar, har nämnligen också problem med det. Speciellt efter rakning då det kliar som mest. Inte finnar kanske men "infekterade" hårsäkar eller dylikt.
    Jag hoppas att det är pga rakningen då.. Men kan det dyka upp så "lång" tid efter att man har rakat? Borde det inte komma efter bara någon dag?
  • Anonym (aj)
    Anonym (Aj...) skrev 2010-08-29 17:03:49 följande:
    Herpes är jag säker på att det inte är som sagt, ser inte alls ut som herpes. Då ska det va små blåsor som sitter tätt ihop. Nej, man blir aldrig av med det.
    Anonym (aj) skrev 2010-08-29 16:55:45 följande:
    Jag hoppas att det är pga rakningen då.. Men kan det dyka upp så "lång" tid efter att man har rakat? Borde det inte komma efter bara någon dag?
    Yes det kan de göra,  på mig kan de börja klia några dagar efter. Jag tror det är många som har samma problem med det. Nej, på mig har det dykt upp när det börjat växa ut igen. Då har ju något gått helt snett! =/
  • Anonym (Aj...)
    Anonym (aj) skrev 2010-08-29 19:13:52 följande:
    Yes det kan de göra,  på mig kan de börja klia några dagar efter. Jag tror det är många som har samma problem med det. Nej, på mig har det dykt upp när det börjat växa ut igen. Då har ju något gått helt snett! =/
    Men brukar du ha "finnar" också? Har aldrig fått så här efter att jag har rakat mig, har rakat i många år... Det är jobbigt nu när det är stubb, det sticker ju och jag vågar inte raka bort allt förrän problemet är borta :/
  • 09zaza

Hej jag har en knöl på min ena blygdläpp. Har aldrig haft sånt innan, den gjorde inte ont i början men nu i morse när jag kissade så sved det från knölen tror att den har spruckit. Min fråga är vad kan knölen vara för något? Känner mig orolig .

Svar på tråden Finnar och det kliar i underlivet...