Belly bandit/ gördel
Har det funkat för er?
Drag magen ihop sig snabbare efter förlossningen?
Hur mycket använde ni den?
Har det funkat för er?
Drag magen ihop sig snabbare efter förlossningen?
Hur mycket använde ni den?
Köpte en bamboo nu innan jag fick nr 3. Började använda den dag 2 efter förlossningen, kunde knappt få på den då., min kille fick hjälpa mig att dra fast den Efter ngr dagar så fick jag på den hur lätt som helst och efter 4 v fick jag byta till en mindre stl
Jag använde den så gott som varje dag i 7 v tid. Jag tycker att magen har krympt avsevärt mkt mer än med de andra två barnen. Plus att den var ett asskönt stöd för ryggen oxå.
Kan rekommendera bamboo-modellen oxå, den är jättemjuk och skön. Köpte en original sedan , men den var inte alls lika skön.
Vart får man tag på alla dessa olika?
jag köpte min på www.mylittlestar.se (eller om det är com)
de finns även begagnade på tradera el blocket
Undrar om det e försent för mig att använda den?? Fick mitt tredje barn för 3 månader sen. Med de andra två har jag inte haft några problem med att få tillbaka magen i god form men denna gången ser jag ut som en svullen,,,, runt magen
Hej kan någon förklara skillnaden mellan de olika varianterna: Orginal belly bandit, couture i tyg, samt bamboo?
blir det olika resultat eller är de "bara´" olika sköna? det är ju ändå viss pris skillnad på dem.
tack
tror dom bara är olika sköna..
jag köpte en original för jag var lite snål..
men jag tycker den är skön iaf
ja det var lite så jag oxå kände.. å tänker väl i samma bana som du, men å andra sidan är det ju mycket pengar OM det kulle vara som så att den är alldeles för obekväm för å använda.
men om du tyckte den var skön kanske det inte är så dumt ändå
tack!
Jag har en bamboo, men jag använder den knappt. Jag tycker den är superobekväm, man kan ju inte sitta i soffan och amma, inte heller böja sig ner för att ta upp något på golvet etc etc.
Däremot försöker jag komma ihåg att ta på den när jag ska ut och gå. Har jag den inte då blir jag snabbt trött i ryggen, så det är den bra till.
Alla andra som skriver verkar ju va nöjda, har jag valt fel modell?