1an: mådde illa i början, kunde kräkas på morgonen, men mådde bättre efter frukost. sedan en toppengraviditet hela vägen, föutom foglossning sista tiden. Jag har häst och kunde rida nästan hela grav. Själv var jag smidig óch rörlig under hela grav. Flicka
2an: mådde knappt illa alls, var ute o reste i början av grav vilket inte var några problem alls. men mkt tidigt foglossningsproblem som varade hela grav (som dock blev betydligt bättre med sjukgymnastik). Blev gravid igen runt dotterns 1-årsdag vilket var orsaken till foglossningen - hade inte hunnit läka. Ingen ridning alls denna gång. Var osmidig som ett kassaskåp och kunde knappt röra mig mot slutet kändes det som, Pojke
3an: mådde illa i princip dygnet om i början, och inget hjälpte. dessutom jättetrött på eftermiddagarna. När det gått över kom foglossningen krypande (runt v 15) men blev bättre när jag slutade rida runt v 25 (strax innan midsommar). i den vevan hade jag också lågt hb (under 100). går in i v 39 på onsdag och är fortfarande rörlig och (hyfsat) smidig. Kön? vet ej, men gissar på flicka baserat på illamåendet i början och att jag inte blivt så otymplig på slutet.