• Taurus

H&M-reklam - man/kvinna?

Den förra och den nya reklamen för H&M, visst är det män som är utklädda till kvinnor?????
    Min sambo säger att det inte är så, men visst är det de? Jag hittar inte den rätta infon nånstanns, någon som vet?

• Svar på tråden H&M-reklam - man/kvinna?
  • artax

Åh! du menar reklamen med en ljushårig "kvinna" i beige typ trenchcoat? jag säger oxå att det är en man och min sambo bara nej!... sen är ju låten lite misstänkt "when I was a young boy, at the age of five...." det är en man hellt klart! det måste det vara!!! 

• Taurus
    artax skrev 2010-08-30 15:25:05 följande:
    Åh! du menar reklamen med en ljushårig "kvinna" i beige typ trenchcoat? jag säger oxå att det är en man och min sambo bara nej!... sen är ju låten lite misstänkt "when I was a young boy, at the age of five...." det är en man hellt klart! det måste det vara!!! 
    ja det är 'hon' jag menar, men även den förra reklamen med en mörkhårig 'tjej'..
  • Taurus

min sambo tyckte nämligen 'hon' som var med i förra reklamen var snygg och det ska bli sååååååå kul när jag kan säga att det är en man :Pmen hur får man reda på det?

• artax

Hahahaha... kul!!  :D Min sambo sa iofs "det är ingen kille, bara en riktigt ful tjej!" men ändå kul när jaghar ätt..som alltid! ;) haha

Har inte sett den med mörkthår.. hmm.. har du kollat hms hemsida? youtube kanske? 

• Taurus

ja jag har sett reklamerna på hemsidan men hittar ingen info om vad dom heter, dock ser hon blonda ut som en av de manliga modellerna som också är med i en av de reklamerna haha

• Janice01

Det var säkert en man!

Ni vet väl att nästan all reklam för strumpbyxor så är det män som är modeller.....

• artax
    Janice01 skrev 2010-08-30 15:34:24 följande:
    Det var säkert en man!

Ni vet väl att nästan all reklam för strumpbyxor så är det män som är modeller.....
    Det där vet jag att det pratades mkt om när jag gick i högstadiet (inte igår.. ;)) men är det verkligen så?
  • Janice01
    artax skrev 2010-08-30 15:46:24 följande:
    Det där vet jag att det pratades mkt om när jag gick i högstadiet (inte igår.. ;)) men är det verkligen så?
    Japp, enligt en vänninan i branchen så är det killar som drar på sej strumpbyxor i reklamen. Sexigt va!
  • artax
    Janice01 skrev 2010-08-30 15:57:00 följande:
    Japp, enligt en vänninan i branchen så är det killar som drar på sej strumpbyxor i reklamen. Sexigt va!
    Hahaha.. väldigt! ;) jag tänkte att det kanske inte är så för det ser ju inte ut som dom har så stora fötter liksom.. borde vara lättare att hitta en kvinna med snygga ben är retushera stora mans fötter.. :D
  • Janice01
    artax skrev 2010-08-30 16:04:41 följande:
    Hahaha.. väldigt! ;) jag tänkte att det kanske inte är så för det ser ju inte ut som dom har så stora fötter liksom.. borde vara lättare att hitta en kvinna med snygga ben är retushera stora mans fötter.. :D
    Proportionerna gör ju att fötterna inte ser så stora ut. Män har i 9 fall av 10 snyggare ben.
  • Hobbi

Vi har tyvärr inte alla kanaler på tv, så kan ingen länka från youtube, jag blev så nyfiken:)

• Janice01
    artax skrev 2010-08-30 16:04:41 följande:
    Visst är det! Kolla in dessa ben! De är inte så dumma....

">

• Taurus
    Hobbi skrev 2010-08-31 14:34:17 följande:
    Vi har tyvärr inte alla kanaler på tv, så kan ingen länka från youtube, jag blev så nyfiken:)
    finns på h&m hemsida
Svar på tråden H&M-reklam - man/kvinna?