snabbmat från max och liknande
Äter ni mat från Sibylla, Max, Frasses och liknande under graviditeten??
Äter ni mat från Sibylla, Max, Frasses och liknande under graviditeten??
ja det händer.
Ja det gjorde jag. Precis som vanligt. Och vanligtvis händer det inte speciellt ofta.
Ja då det händer!
Såklart gjorde jag det!
Ja lever precis som jag gjorde innan.
jag äter allt som jag är sugen på och ja lovar att jag inte är en nyttig människa =)
hade nog dött om jag inte fått äta bigmac från mcdonalds eller whopper från burgerking :)
Har inte varit gravid så jag kan inte svara, men undrar varför TS undrar. Är det nåt speciellt med hamburgare som man bör undvika?
Ja, det gör jag. Denna graviditet äter jag som när jag inte är gravid, dvs. inte allt för ofta.
Förra graviditeten, speciellt i början blev det ganska mycket. Mådde illa av mycket annat men en burgare och pommes var jag ofta sugen på :D
Ja det gör jag, men precis som innan så försöker jag undvika att äta snabbmat så ofta. Annars så äter jag väl i stort sett som innan, på gott och ont.. Det är bra att försöka tänka på att få i sig viktigheter, som järn, men jag tror inte på full hysteri. Bebisen tar det bebisen behöver!
Ja, om jag nu någonsin lyckas få tillbaka matlusten igen... Blää illamående!
skulle inte klara mig utan mcfeast på mc donalds, dock äter jag inte det så ofta men ca. 2 ggr i månaden blir det nog.