Thailand i mars ????
Fler som kommer åka till thailand i mars ? Vi funderar på det....
Fler som kommer åka till thailand i mars ? Vi funderar på det....
vi var där i mars i år =)
hehe oki:) var ? bra väder ?
vi var på khao lak, mkt bra väder varmt och skönt, 3 ggr vi e där o vi åker alltid i mars månad, men jag rekomenderar inte khao lak, för lugnt inga solstolar på stranden, allt stängde runt 23-24... jag tycker bättre om kata bech i phuket där e lagom lugnt o nära till kata o phatong, i kata är där mkt shopp o i phatong är det mkt uteliv.
Vi har varit i Thailand två år i rad i mars. Första gången var vi i krabi. Helt fantastiskt och kanon väder. Andra året var vi på koh Chang. Var bra där också även om jag gillade krabi bättre. Eftersom koh Chang är en stor ö med mycket djungel hade vi det rätt molnigt emellanåt, regn någon gång. Varmt var det, men solen kom oftast fram vid 2 tiden..
Vi var även i Phuket första året, en vecka.. Bra väder och mer liv i rörelse. Fast dit vill jag inte igen, kändes som man var på Kanarieöarna..
Vi skall åka i Mars :)
Längtar!!!
Vi åker också i mars, i slutet av mars. Räknar redan dagarna dit... Ska bli så härligt!!!
var i thailand åker ni som ska åka i mars ?
Min sambo har fått praktik på svenska skolan på koh lanta
Vi åker till Kata Beach i Phuket i slutet av mars.
jag ska åka till thailand i februari med två små barn, 6 mån och 2,5 år. landar i phuket och tänkte vara på kata beach eller i surin de första dagarna o sen åka till koh lanta eller nån stans där i två veckor för att sedan återvända till kata i några dagar innan hemfärd.
någon som har tips på något bra, hyfsat familjevänligt och inte svindyrt hotell på kata beach som man kan boka här hemmifrån?? och hotell på koh lanta?? eller finns det någon annan mysig ö där i närheten som man kan åka till utan större problem med små barn?? vill gärna ha olika tips!
Vi skall bo på Phuket Orchid Resort and Spa, i Karon, men vad jag har förstått så ligger det mer åt Kata hållet. Har aldrig vart där i mars innan, men har vänner som har vart det och dom tycker att det har varit Kanon
Vi åker från Landvetter den 10 mars
Vi ska bo på Orchidacea Resort i Kata Beach. Ett hyfsat mellanklasshotell, det duger
gott åt oss...
koh lanta ska vi till ....var där i mars nu och trivdes jättebra