• Änglahår74

Någon som genomfört en utbildning hos FEI?

Jag tittar på utbildningen "Diplomerad Personalvetare" hos utbildningsföretaget FEI - Företagsekonomiska institutet. Utbildningen kostar en slant därav skulle jag vilja komma i kontakt med dig som har genomfört en utbildning hos företaget. Skriv några rader om vad du tycker gärna både ris och ros...

Tack på förhand!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-31 09:03
    Tusen tack ni som svarat! Det betyder mycket för mig.
    Någon mer som känner att de vill göra ett tillägg kommentera gärna!

• Svar på tråden Någon som genomfört en utbildning hos FEI?
  • Sapato

Gick Ekonomiassistent och var inte nöjd då läraren inte var lyhörd och endast kunde ge svar på ett sätt även om man inte förstod. Var flera i klassen som tyckte lika på den punkten. Den läraren vi hade har slutat nu vad jag hört. 

Men annars är skolan jätte bra och andra jag pratat med har varit jätte nöjda.
    Maten är super så den får ett stort + 

• Piggelin

Jag har gått Ekonomiassistent I och II och är supernöjd.
    Mina lärare lyssnade och hjälpte mig otroligt mycket. Det var ju vara en dag i veckan så fick jobba en del hemma men det gick bra ändå.

Skolan är mysig, lärarna bra, maten underbart god och även fikat! :)

Värt varende krona för min del. Betalde första själv, andra fick jag av min arbetsgivare.

• bhelliom

Jag har genomfört bokföringcertifikat 1, 2 och 3 samt diplomerad redovisningskonsult.
    Har också bara bra saker att säga om lärare, material etc.
    Det gick rätt fort på utbildningen till diplomerad redovisningskonsult så en del får man ta in själv med hjälp av alla böcker man får.

Svar på tråden Någon som genomfört en utbildning hos FEI?