• cam409

ensamföräldrar i Halmstad med omnejd!

Nybliven ensammamma vill träffa nya vänner för en stund i lekparken/fiket  eller utflykter, få att prata, skratta och stötta varandra! Jag är själv mammaledig nu men det behöver inte du vara.

• Svar på tråden ensamföräldrar i Halmstad med omnejd!
  • Khyote

Är inte ensamförälder, men nyinflyttad till halmstad.. Väntar första barnet som ska komma nu i september. Jag skulle uppskatta nya kontakter här i halmstad, det hade varit superkul, duger det som svar? =)

• Taurus

Jag är inte heller ensamförälder, men vänner med barn har jag däremot ont om. Så vill ni 2 ses så gör jag det gärna.

• Taurus

Kan tillägga att jag både är mamma och gravid så har nåt gemensamt med er båda på så sätt i alla fall.

• Khyote
    Taurus skrev 2010-09-01 10:40:46 följande:
    Jag är inte heller ensamförälder, men vänner med barn har jag däremot ont om. Så vill ni 2 ses så gör jag det gärna.
    Hade varit super trevligt! =)

Framförallt framöver när barnet är beräknat den 23e, visst familjen och hans släkt går ju altid att prata med, men det är inte samma sak.. Hade vart kul att kunna tjöta med någon annan, som man inte är relaterad till på ett familje-sätt.. =)
  • Taurus
    Khyote skrev 2010-09-01 10:48:09 följande:
    Hade varit super trevligt! =)

Framförallt framöver när barnet är beräknat den 23e, visst familjen och hans släkt går ju altid att prata med, men det är inte samma sak.. Hade vart kul att kunna tjöta med någon annan, som man inte är relaterad till på ett familje-sätt.. =)
    Åh vad spännande att du ska ha barn så snart, min 'flicka' är beräknad till 4 januari 2011, så en bra bit kvar för mig. Min son är nu 14 månader. Men jag har all tid i världen att ses sen när din bebis ploppat ut och ni har stadgat er lite. Var i Halmstad bor ni?
Svar på tråden ensamföräldrar i Halmstad med omnejd!