• Bobbylina

Mjukisbyxor med tryck över rumpan???

Ja som rubriken lyder söker jag efter mjukisbyxor med tryck över rumpan. Min sambo har fått för sig att det skulle va sexigt om jag hade såna när jag går hemma...(jo jag vet han är lite knäpp men vad gör man inte för sin man =)

Någon som har tips på vart jag kan hitta såna, om det finns överhuvudtaget längre. vet ju att det fanns för många år sen!

*31/3-07 Melwin * 5/10-08 Elias*
  • Svar på tråden Mjukisbyxor med tryck över rumpan???
  • Blivande tonåringsmamma

Tror man ska kunna köpa byxor och lämna in på intersport så kan dom trycka dom :) man kan göra det med shorts iaf hih

• Suck och suck

Oh, FY!
    Såna är hemksa, Nä, det skulle inte vara värt det för någon mans skulle.
    Hellre skulle jag bli utkastad/eller kastat ut honom, om han tvingade mig att ha ett sånt,
    vidrigt töntigt mode.

(PS, först trodde jag att han krävde en platt rumpa , "Tryck på rumpan".
    Ja, ja det är väl bara att skaffa en kavaljer som gärna trycker på din rumpa. Du får säga att du missat mannens begär. Vill han ha att någon trycker på din rumpa så ska han få det också.

• Bobbylina
    Gasolina skrev 2010-08-31 21:51:19 följande:
    Vad letar du efter mer exakt? Finns ju flera olika. Går ju även att beställa med egen text ;)
    Vet inte själv vad det ska stå, tänkte mest om det fanns i butik nånstans att köpa..
    för några år sen gick ju alla fjortisar omkring med byxor där det stod juicy eller nåt på rumpan, nåt sånt liknande hade jag väll tänkt mig men det vore ju kanon om man kunde hitta på ett eget tryck!
  • Bobbylina
    Blivande tonåringsmamma skrev 2010-08-31 21:55:07 följande:
    Tror man ska kunna köpa byxor och lämna in på intersport så kan dom trycka dom :) man kan göra det med shorts iaf hih
    Det ska jag kolla upp! tack!
  • Bobbylina
    Bellss skrev 2010-08-31 23:58:00 följande:
    www.kinnetryck.se  Där kan du dessutom välja tryck eller text själv.Skrattande (eller din pojkvänFlört)
    Tack!
  • Bobbylina
    Suck och suck skrev 2010-09-01 00:25:43 följande:
    Oh, FY!
    Såna är hemksa, Nä, det skulle inte vara värt det för någon mans skulle.
    Hellre skulle jag bli utkastad/eller kastat ut honom, om han tvingade mig att ha ett sånt,
    vidrigt töntigt mode.

(PS, först trodde jag att han krävde en platt rumpa , "Tryck på rumpan".
    Ja, ja det är väl bara att skaffa en kavaljer som gärna trycker på din rumpa. Du får säga att du missat mannens begär. Vill han ha att någon trycker på din rumpa så ska han få det också.
    He he jo men det är lite svårt att byta kille när man har 2barn tillsammans!
  • La Lola

Oj...finns det såna fula brallor fortfarande?!

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Bobbylina

jo det är inte så att jag letar efter ett modeplagg utan bara göra min man lycklig!

• Madridmamma
    Bobbylina skrev 2010-09-02 17:28:40 följande:
    jo det är inte så att jag letar efter ett modeplagg utan bara göra min man lycklig!
    jag tycker faktiskt att det är en gullig tanke av dig:) Sedan fár det vara hur 2004 som helst
  • La Lola
    Bobbylina skrev 2010-09-02 17:28:40 följande:
    Lycklig av att se ett tryck i arslet på sin tjej?
    Ja alla blir vi lyckliga av olika saker.
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
Svar på tråden Mjukisbyxor med tryck över rumpan???