Varför?? Live sex?
Min sambo berättade förra veckan för några av sina kompisar när jag satt i rummet att när han va på "muckaresa" (från lumpen) så va dom i Amsterdam och då gick han och några polare och tittade på livesex.. som på bio fast folk hade sex mitt på scen, live! visserligen är det mellan 10-12 år sedan.. och jag har ju bara känt min sambo i ett år så det va ju längesen, långt innan vi träffades.. Men jag blev så fundersam.. hur kunde han? jag är själv lite emot porr.. inte all porr men endel.. men jag fattar inte hur han kunde gå och se sex/porr live?, vi pratar aldrig om porr så jag vet inte hur hans syn på det hela är, men jag vet att han kollade på porrfilm innan vi träffades.. inte så ofta men det hände.. visst det gör väll alla killar.. men varför? Va är det ni tänder på? Jag känner mej lite kluven när han sa det om live porr.. tänk om han t'nder mer på porr än på mej..? opch tänk om han saknar att titta på porrfilm, för det gör han inte nu läöngre sen vi flyttade ihop.. jag kanske ska prata med han om vad han tycker om porr.. jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med det här inlägget, och visst är jag barnslig.. Men varför funderar jag på detta.. jag borde ju inte bry mej.. det va ju så himla längesen och han va väll i 18-års åldern du och alla killar i den åldern är ju nyfikna.. men det känns som om det stör mej.. att jag vet att han har varit och titta på sex live..