• Anonym (sugen)

Förslag på porrfilm på telias videobutik???

Är lite sugen på att kolla på porrfilm med min sambo...Vi har inte gjort det tillsammans förut, och jag känner inte för någon hardcore knull-rulle, eller mycket as-fucking. Gärna lite normalare människor, men finns inte det så får det gå med dom overkligt snygga! Flört

Vi har Telias digitaltv och kan därför hyra lite härlig snusk via videobutiken! Men det finns ju några stycken, och för att vara ärlig var det några år sen jag kollade porrfilm...

Så ni som hyrt någon film via telia, kom med förslag!!!!!! Nu gärna tack!!! Kyss

• Svar på tråden Förslag på porrfilm på telias videobutik???
  • Anonym (sugen)

Ingen??

Bortse från telia då...Rekommendera porr!! Flört

• jfsebastian

Herregud, googla människa!
    Det finns miljoner gratis porrfilmer på nätet.
    Tubeglore.com har alla teman du kan tänka dig.
    Vissa har HD-kvalitet.

• Anonym (sugen)
    jfsebastian skrev 2010-09-01 12:20:00 följande:
    Herregud, googla människa!
    Det finns miljoner gratis porrfilmer på nätet.
    Tubeglore.com har alla teman du kan tänka dig.
    Vissa har HD-kvalitet.
    Ja..Herreguuud så trög jag måste vara...

Jösses, jag ville ju ha tips om någon bra porrfilm!! Inte söka runt i internethavet...Det finns liksom miljoner porrfilmer och de flesta är så jäkla dåliga....
  • Mia386

Vet inte om "pirates" finns att hyra, men det är lite mer film än "bara" sex.. :) Har inte sett den själv dock. 

• Mia386

Sedan finns det ju även "Conquest" Som jag själv har. Helt ok. också en pirat film. 

• de Robespierre
    Anonym (sugen) skrev 2010-08-31 21:26:11 följande:
    Vi har Telias digitaltv och kan därför hyra lite härlig snusk via videobutiken! Men det finns ju några stycken, och för att vara ärlig var det några år sen jag kollade porrfilm...

Så ni som hyrt någon film via telia, kom med förslag!!!!!! Nu gärna tack!!! Kyss
    Har Telias IPTV och jag visste inte om att Telia hade porr i sitt filmutbud.

Å andra sidan skulle jag aldrig hyra det eftersom det finns bättre utbud på nätets alla tube-sajter (amatörinspelat)
Svar på tråden Förslag på porrfilm på telias videobutik???