Anonym skrev 2010-09-01 13:26:57 följande:
Tack snälla sista anonym, det var mer än okej! Känns tryggande att höra, har dragit mig för att ordna till dett apga oron för lång rehabilitering osv... sen är det inte direkt någonting man är stolt över, varför jag dragit mig också för att kontakta sjukvården. Låter jättebra att du fått hjälp och att du ska få en ny operation snart igen. Har det tagit lång tid från första kontakt till operation? tack igen
Jag är född med detta å de har bara blivit värre med åren (är 23år). Mina fötter är inte vackra (eller en är de :) ) men inget jag skäms över, kan ju inte hjälp de :) Så sluta skämmas nu :)
Jag opererades första gången i april 2009 (då hade jag snackat med vårdcentralen i februari,mars kommer inte riktigt ihåg) andra gången i december 2009, jag fick en ny tid nu i maj 2010 men avstod den då de var en ny läkare, jag ville helst ha min gamla. Jag går till en privat ställe, eftersom kön är kortare där. Men längtar tills förhoppningsvis sista operationen, för då kan jag börja seriöst med löpning som jag gillar :)
Fråga om de är något mer du undrar så ska jag försöka svara så gott jag kan :)