• Binan

Öppen förskola på Tjörn??

Hej!
    Jag är nyinflyttad på Tjörn (Myggenäs) och undrar om de finns en öppenförskola här?
    Sonen är 5 månader och de hade varit kul att träffa fler barn här :)

• Svar på tråden Öppen förskola på Tjörn??
  • AnnaSara91

Hej! Det finns i alla fall i Rönnäng på tisdag förmiddagar mellan 10-12 i församlingshemmet. Har inte vart där själv än så vet inte hur det är men.. Jag har hört att det ska finnas i Skärhamn också men vart och när vet jag inte.

• Patoli

Hej! Det skall finnas på församlingsgården (vid Almö livs) typ onsdagar 10-12.
    Jag tänkte gå ner och titta efter information efter lunch (när dottern sover).

Själv är jag hemma med min dotter (snart 1 år gammal) sedan i måndags och hon vill också träffa andra barn.

• Patoli

LITEN OCH STOR - ÖPPEN VERKSAMHET FÖR BARN OCH VUXNA
    Onsdagar kl 10.00-12.00 i Myggenäs församlingsgård.
    Ansvarig: Karin Kristensson, tel: 66 73 28

ÖPPET HUS - FÖR ALLA ÅLDRAR
    Fredagar kl 11.00-14.00 i Myggenäs församlingsgård.
    Ansvarig: Karin Kristensson, tel: 66 73 28 och Laila Nilsson,
    tel: 0733-23 05 17.

MVH
    Patrik

• Binan
    Patoli skrev 2011-02-02 09:49:33 följande:
    Hej! Det skall finnas på församlingsgården (vid Almö livs) typ onsdagar 10-12.
    Jag tänkte gå ner och titta efter information efter lunch (när dottern sover).

Själv är jag hemma med min dotter (snart 1 år gammal) sedan i måndags och hon vill också träffa andra barn.
    Hej!
    Har hittat en trevlig Öppen förskola i Stenungsund som har för de minsta på måndagar mellan 13-15.30.
    Tyckte de var roligt när de var riktat till samma ålder och aktiviteter som passar de små :)
  • Patoli

Kul! Var då, nu blir jag lite intresserad!
    /Patrik J

• Binan

Finns uppe vid vita Hasselbacken bakom Hasselboden. Hade planer på att gå dit idag men Sebastian blev förkyld i helgen. Häng med nästa vecka :)
    / Sabina

• Patoli

Visst det gör jag gärna, men är det öppet på sportlovet?
    /P

• Binan

De har ja inte tänkt på att de skulle vara stängt. De borde inte vara de. Får kolla upp de.

Svar på tråden Öppen förskola på Tjörn??