• Anonym

Allergisk mot spermier?

Kan man vara det?

För första gången i mitt liv så svalde jag sperman. två gånger.. en halv timme efter körde det i magen som fan... toalettbesöket blev inte mysigt.. det bara rann o rann..

Kan man få diarré av spermier ? Jag har inte ätit något annat ovanligt de senaste dagarna.. Det är bara sperman som är utanför min bruka-äta-ram. Jag har ingen feber och känner inte att det är maginfluensa eller något sådant.

Någon som haft samma hemska upplevelse ?

• Svar på tråden Allergisk mot spermier?
  • lennartsdotter

Har ingen egen erfarenhet, men ja. Man kan vara allergisk mot sperma. Tror dock inte att det brukar resultera i diarré utan mer klåda där sperman varit.

Du kanske fick i dig elaka bakterier (tex. e. coli) via sperman eller könsorganet?

• Anonym

Jag är allergisk mot sperma då den kommer i kontakt med hud, dvs klåda och stora utslag, blir även svullen när mannen kommit inuti mig...  Men har aldrig svalt, så det vet jag inte ngt om...

• Anonym
    lennartsdotter skrev 2010-09-02 16:20:48 följande:
    Har ingen egen erfarenhet, men ja. Man kan vara allergisk mot sperma. Tror dock inte att det brukar resultera i diarré utan mer klåda där sperman varit.

Du kanske fick i dig elaka bakterier (tex. e. coli) via sperman eller könsorganet?
    Okej... men det är ju väldigt lustigt... får väl prova EN gång till... och om det dår börja köra i magen.. ja då är det spermier jag inte tål!
  • Anonym

Kanske det kan bli så, jag tycker sperma är så starkt på nåt vis, blir ju skinnflådd i munnen om jag tar det där, alldeles röd om det kommer på magen och får lätt svamp om det kommer i mig. Ont i magen har jag dock aldrig fått! Kanske beror på hus stor satsen är??:)

Svar på tråden Allergisk mot spermier?