Killar & deras erogena zoner...
Upptäckte i helgen att min kille blev oerhört upphetsad när jag red honom och närmade mig hans rumpa med fingret. Har aldrig hört honom stöna så! Hur är det med era killar?
Upptäckte i helgen att min kille blev oerhört upphetsad när jag red honom och närmade mig hans rumpa med fingret. Har aldrig hört honom stöna så! Hur är det med era killar?
Vet att mellan-gården ska vara väldigt kännslig. Ett tryck där då det går för killen ska visst vara finemang
Min sambo blir vild när man pussar/leker med hans öronsnibbar
Jag smeker min kille överallt på kroppen och han gillar det, men inte fan stönar han som din kille, vad avis jag blir, vill också att han ska stöna.
Anonym (eva): kläm han hårt över bollarna så stönar han nog *flinar*.
Rumpområdet är nog en stor erogen zon oavsett kön, för dom flesta tror jag. Många känselnerver och dylikt som finns i det området.
Bara att dra naglarna (inte hårt) längs insidan av låren brukar vara uppskattat och kännas rätt skönt
Erogena zonerna skiljer sig inte från de på tjejerna, är ju gott att bli slickad på bröstvårtorna, i stjärten och känna en mun som försiktigt suger ena pungkulan är ju inte helt fel!
Jag har definitivt inte mina erogena zoner på bröstvårtorna, stjärten eller kring vulvan. Alla andra zoner på mig är erogena. Vet inte hur jag ska förklara det för min sambo...