Springmask .- Hur mycket städar ni?
SÅ var det dags IGEN!
snart ett år sedan sist... men nu är det åter... springmask... nu när jag såg den i min sons rumpa inatt då jag kollade så kände jag att det kanske inte var så att han hade det sist... Nu är det iaf ingen tvekan... blir besök till apoteket idag... tur nog hade jag tvättid just idag.... Så nu är det dags att tokstäda lägenheten...
Men förra gången, då bytte jag sängkläder och pyamas dagligen i två veckor... jag skrubbade sängarna dagligen i två veckor... jag skrubbade ur sovrum och badrum dagligen i två veckor... Det tvättades rumpor morgon och kväll i två veckor och nya handdukar dagligen... det gick sjukt mycket tvättmaskiner... tror jag körde 20 maskiner under första veckan om jag inte minns fel...
Ja jag kanske städar galet mycket..
Men är det ngn som har mer kunskap om denna mask och om vart man sa dra städgränsen..
Jag HATAR dessa små odjur...
Humor i hela är att jag bestämt att köpa tvättmaskin... jag får den om två veckor.. vad är oddsen för det då?! hade jag inte kunnat haft den nu när jag behövde den... eller fått masken efter jag fått egen maskin... ?
Ja Ja lägenheten blir ju välstädad iaf!