• Alux

fylla i bok?

Jag har letat i snart 3 veckor efter en bra och gullig fylla-i-bok om graviditeten och första året på den nya bebisen, men jag hittar ingen, och vill verkligen ha en! Skrattande

Några tips på vart jag kan hitta en? Nalle

• Svar på tråden fylla i bok?
  • Alux

Den såg ganska bra ut :) man kan ju alltid ha två i annars, men det är ju så smart att ha båda i ett :)

• Honeyrose

jag gjorde min egen som en scrapbook och tyckte det var mycket roligare och mer personligt =)

• Agent 355

Har inget förslag på en bra gravidbok men ett annat alternativ är ju att starta en blogg (du kan ju ha en låst om du inte vill att okända ska kolla). Där kan du sen samla bilder och minnen i dagboksform och sen skriva ut/göra en bok av bloggen när ett år gått. Det finns flera ställen på nätet som erbjuder den tjänsten.

• MSL

Om man anmäler sin graviditet och intresse för deras bokklubb (utan köptvång) på Go'boken får man ett väldigt trevligt välkomstpaket med en fin "fylleribok", en peksagobok, en föräldrahandbok med tips på pedagogiska övningar och lekar att göra med barnet anpassat efter barnets ålder, några kort (typ tack- eller inbjudningskort att sätta foto i) och ett mjukishjärta att hänga över vagnen eller sängen.

För övrigt an bokklubb som jag blev helt förälskad i när jag fick välkomstpaketet och läste mer om den, men det är jag det. 

Svar på tråden fylla i bok?