Han försöker göra mig svartsjuk, varför??
Min förra kille var min stora kärlek och han sa att jag var hans. Vi hade ett uppehåll (efter 3 år ihop) och en tjej han träffat i bara några veckor blev gravid direkt och ville behålla det och han kände dåligt samvete och ville inte lämna henne gravid så de fortsatte tillsammans men han sa till mig att det aldrig kommer att bli någon som vår kärlek slår och han hoppades att jag fanns där när barnet är fött och hunnit bli några år då han kan gå vidare till vår framtid.
Han bröt mitt hjärta och jag sa att jag förmodligen inte kommer att finnas där då utan kommer nu att gå vidare. Han godtog inte de utan sa att han trodde vi skulle höras av i framtiden vilket fall. Där avslutades vår kontakt helt och sedan dess så har han försökt göra mig svartsjuk genom att lägga upp bilder på facebook på dom där de ska se så glada ut (hon känner till mig men tror inte han är kär i mig längre) och saker vi pratat om att göra ihop senast lägger han upp bilder att de gjort istället osv. Hur löjligt som helst. Jag känner honom och han är så genomskinlig på de där sättet.
Men VARFÖR vill han göra mig svartsjuk?? det var hans val det han gör nu!
Vad tror ni??