• Anonym (Frustrerad fru)

MIn man vill bara ha sex i sängen...

Hej!

Man börjar ju undra på jobbet (jobbar i en mansdominerad bransch) paratr kilarna jämt om hur lite sex dom får o hur råkiga deras fruar är...
    Då har jag bara lust att säga att så är långt från alla tjejer....men det gör jag ju såklart inte.
    Jag 'r gift med en underbar man sedan 7 år tillbaks o vi har varit tillsammans i 10.
    Vi har 2 barn som är 3 och 6 år.
    Vi har ett bra förhållande och bråkar nästan aldrig, allt skulle vara perfekt om vi bara kunde ha lite roligare sexliv....
    Känner mig okvinnlig bara som skriver detta men börjar få panik....

MIn man vill bara ha sex i sängen, och han kommer jättefort och kan inte hålla sig så ett snabbt förspel innebär att han pillar lite på mig så jag kommer (vilket går rätt fort), sen så tar det en el 2-3 in o ut så sprutar han...drar ut o reser sig upp, går på toa och tvättar sig noggrant med tvål o vatten och sen får jag en puss o så godnatt.

Så har vårt sexliv alltid sett ut men jag har väl varit för kär i början o så kom barnen o hus o våra karriärer....men sen sista barnen har min frustration bara vuxit....
    O tro mig har försökt prata med honom hitta på överaskningar mm mm, MEN sexleksaker som jag älskar tycker han är sjukligt o nåt so typ våldtäcksmän andvänder......o ha sex nån annan stans än sängern går ju inte för tänk omk det blir lite "klet" nånstans där det inte går att byta lakan.....

Detta skämms jag för, men det gick så långt för 2 år sen att jag var otrogen 1 gång bara för att få bekräftelse på att det inte var fel på mig ...
    Frågade killen tom efteråt o han skrattade gulligt åt mig o sa jag lovar det är inget fel på dig!!!!!!
    Skämdes o mådde dåligt för detta o min man vet allt, memn han förstår liksom inte

Känner mig så hemsk som inte kan vara nöjd med mitt liv men jag saknar sex, bus, leksaker, spontanitet.....skulle lätt kunna ha sex varje dag.

HUr har ni andra det o vad hade ni gjort.
    Tacksm för alla råd jag kan få!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-05 19:02
    Sorry, många stavfel...får väl skylla på att jag blir frustrerad bara att skriva om det.

• Svar på tråden MIn man vill bara ha sex i sängen...
  • Mysgosmys

Ehm.. våldtäktsmän använder väl ändå inte leksaker! =O

Lider med dig för övrigt, men du måste nog prata med din man ordentligt så att han förstår. Kanske är det bara så att du inte har uttryckt det så att han förstår. Försök att vända på problemet, hitta en liknelse, så att han kan försöka få sig en synvinkel och själv förstå vilket problem detta är för dig.
    Det kan ju vara så att han bara tycker att det är en liten grej, och inte förstår att du tycker att det är en big deal? =)
    Lycka till! 

• Anonym (...)

Nu har inte jag samma problem som dig, men "o ha sex nån annan stans än sängern går ju inte för tänk omk det blir lite "klet" nånstans där det inte går att byta lakan....." finns det något att göra åt. Det finns latexlakan att köpa, det är bara att tvätta dem sen.

Det låter lite som att det är något som han inte vill prata om (uppenbarligen om han inte vill prata med dig om det), men vet du om det har någon speciell anledning? Ett tidigare dåligt förhållande/umgänge som kan ha satt spår?

Jag förstår att du blir frustrerad, jag hade nog blivit tokig. Ännu värre blir det ju om han vägrar prata om någonting som har med det att göra. Men sen kan det ju också vara så att han är nöjd med det han får och sen inte bryr sig om något mer.

Har du frågat honom ifall han har några speciella fantasier etc?

Han är nööööjd, och jag har verkligen pratat med honom.....o det jobbigaste är att han inte förstår o tycker detta är okvinnligt....

Har pratat med några nära vänner om detta, och dom tycker det låter helt galet brukar ju vara tvärt om som dom säger att deras män har mer lust
    Vi har precis haft en jättemysig helg, men det blir verkligen ingen spänning, det har gått så långt att jag funderat på att skillja mig.....men hur dumt är inte det....
    Vad ska jag säga jag vill ha mer sex så jag vill skilljas?

• zimzim

Oj .. ja det där låter ju inte så roligt :s
    Kan säga att jag känner igen mig själv med det där " och så kom barn och hus"
    Och min fru är inte heller så aktiv som jag skulle vilja, så även jag har löst det på samma sätt som du med att söka tillfällig bekräftelse på annat håll vilket kanske inte alltid är en bra lösning (men funkade för mig). Men jag vill inte bryta upp med frun för mina barns skull. Men börjar snart igen vara på bristnings gränsen med sexuell frustration :(

"in och ut så sprut" låter ju inte heller så trevligt .. prövat med bedövnings medel åt honom så det inte går så fort? ;)
    kanske kondom med bedövnings medel i? då blir det ju inte så kletigt heller och han kanske vågar pröva på att slänga dig över köksbordet och köra på ;)

medlidsam
  • Anonym (...)

Men vissa vill ju mer än andra. Det är ju inte konstigt att du känner som du gör.
    Då kan man ju fundera på vad som är kvinnligt - att ligga på rygg som en död fisk och kippa efter luft eller...

• Anonym (...)

Ja det kan ju vara så att det går alldeles för fort för honom, han kanske inte kan hejda det och därmed tycker att det är jobbigt att ha sex, att det inte går att utveckla?

köksbord....nja får väl nöja mig med att drömma om det...............är på tyvärr inne på samma spår som du o kommer säkert trilla dit igen.....
    Men att gömma dildos o ta hand om sig jälv börjar tråka ut mig, jag vill ge njutning och få ta emot likaså.

Nu är jag kanske för frispråkig men min älskade man har aldrig slickat mig vilket innebär att jag tillslut slutade suga av honom för nåt år sen och frågade så sent som för ett tag sen om han inte saknade det el undrade varför jag slutat och fick till svar att han förstår om jag slutat det är ju inte så fräscht att ha tungan o munnen där....o han vill ju absolut inte slicka
    Men jag saknar att suga honom men det känns som det kvittar när han inte uppskattar det......

Vet iaf att ingen klagat innan

I hans värld pratar man inte om detta, föreslog för några år sedan en sån där ring som fördröjer utlösningen.....tror inte vi hade sex på 6 mån  efter det ha ha ha....el nja vet inte om jag ska skratta lr gråta....

Får bara bestämma mig om jag ska nöja mig el gå vidare........el skaffa en kk hur hemskt det än låter när man är 35

• Anonym (...)

Sånt är ju tråkigt :(

Men jag tycker inte du ska gömma dina sexleksaker utan snarare låta honom veta att du använder dem. Lägg en dildo under kudden så den är redo till läggdags (förutsatt att barnen inte skuttar i sängen och hittar den då kanske haha). DU ska inte behöva gömma dig och dina känslor för att HAN gör det. Det är ju inte rätt av honom att hindra dig från att tillfredställa dig själv när han inte gör det.

Svar på tråden MIn man vill bara ha sex i sängen...