• Anonym (sugen)

Tjejsex inför Sambon?

Hej jag lever i ett sambo förhållande med 2 barn och vi är 22 år. Jag har länge kännt mig sugen på tjejer, redan innan ja och min sambo blev ett par men då vågade jag aldrig ta steget o leta upp en tjej som man kunde "testa" med.
    Och jag är svartsjuk av mig och dåligt självförtroende men OM jag ska få tillåtelse av min partner att vara med en annan tjej så vill han kolla på.

Vilket jag känner som störande, men klart jag fattar det. Vi är ju ett par. Jag skulle ju inte tillåta han vara med någon annan utan mig.

hur som helst, Ni tjejer som haft sex med en annan tjej framför er kille, kändes det konstigt?
    Jag vill ju inte att min sambo ska tända mer på henne än mig.

• Svar på tråden Tjejsex inför Sambon?
  • Anonym (Håller med)

Jag håller med dig, har funderat på samma sak, okej, själv är jag väl inte riktigt helt
    intresserad av att ha sex med en annan tjej bara sådär, men tanken har ju slagit en..
    Vi har pratat om det, och det värsta som jag känner är ju att han ska tända på henne
    och inte på mig..
    Har även diskuterat att ha en tjej med men att hon "bara" finns där, inte är med i själva
    samlaget eller hur man ska säga.. men vadå?! han ska sätta på mig men titta på henne??
    Ja, jag vet inte jag.. men jag är ju den typen som får ångest när jag tänker på att
    han kanske vill ha någon annan eller prova något nytt!
    Han ska ju vilja ha mig och bara mig..

• Rynkigutanpåslätinuti

Tror ni inte att män kan vara rädda att ni ska tända mer på den andra tjejen än honom? Om det är en extra kille med tror ni inte att män kanske funderar på att ni inte skulle tända mer på den andra killen än er man?

Vad har ni för problem egentligen? Innan ni kommer på det och kan slappna av i en sån här situation och tillåta alla att njuta med varandra så ska ni nog låta bli.

• Anonym (tjej)

Min man kan vara lite sugen på att ta med en till tjej, men det fixar inte jag är för sotis för det. Däremot att han tittar på skulle jag inte ha några problem med.
    Självklart så skulle han tända på den andra tjejen med, men jag tror kanske att den största kicken skulle vara att se mig njuta.
    Har tyvärr varit lite för mycket vardag på slutet, så vi har inte fått chansen att prova.
    Men jag ser fram emot det för bådas skull. För kicken för min man och för att få ha sex med en kvinna för mig. 

• Anonym (sugen)
    Anonym (Håller med) skrev 2010-09-06 15:56:11 följande:
    Jag håller med dig, har funderat på samma sak, okej, själv är jag väl inte riktigt helt
    intresserad av att ha sex med en annan tjej bara sådär, men tanken har ju slagit en..
    Vi har pratat om det, och det värsta som jag känner är ju att han ska tända på henne
    och inte på mig..
    Har även diskuterat att ha en tjej med men att hon "bara" finns där, inte är med i själva
    samlaget eller hur man ska säga.. men vadå?! han ska sätta på mig men titta på henne??
    Ja, jag vet inte jag.. men jag är ju den typen som får ångest när jag tänker på att
    han kanske vill ha någon annan eller prova något nytt!
    Han ska ju vilja ha mig och bara mig..
    hehe guud vad ja känner igen mig i det du skriver. Jag vill ju också bara att min sambo ska vilja ha mig.
    Tex vi båda älskar att titta på porr, vanligast är ju att vi gör det var för sig när den andre är borta och han gillar att titta på Latino tjejer med runda fina rumpor. Och dom ÄR verkligen snygga. men jag är raka motsattsen, blond smal med fin rumpa men ingen Latioröv direkt. Så vågar man ta in en annan tjej?!
  • Anonym (sugen)
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-09-06 16:22:04 följande:
    Tror ni inte att män kan vara rädda att ni ska tända mer på den andra tjejen än honom? Om det är en extra kille med tror ni inte att män kanske funderar på att ni inte skulle tända mer på den andra killen än er man?

Vad har ni för problem egentligen? Innan ni kommer på det och kan slappna av i en sån här situation och tillåta alla att njuta med varandra så ska ni nog låta bli.
    Du har helt rätt i det du säger. att man måste känan sig trygg och säker först innan man drar in andra i sin relation, eller snarare sängkammare.
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (sugen) skrev 2010-09-07 12:24:37 följande:
    Du har helt rätt i det du säger. att man måste känan sig trygg och säker först innan man drar in andra i sin relation, eller snarare sängkammare.
    För att göra det lite lättare. Vore inte er man liiiiite konstig om han INTE tände på en tjej som ligger och njuter i er säng med dig mellan sina ben.
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (sugen) skrev 2010-09-07 12:23:25 följande:
    hehe guud vad ja känner igen mig i det du skriver. Jag vill ju också bara att min sambo ska vilja ha mig.
    Tex vi båda älskar att titta på porr, vanligast är ju att vi gör det var för sig när den andre är borta och han gillar att titta på Latino tjejer med runda fina rumpor. Och dom ÄR verkligen snygga. men jag är raka motsattsen, blond smal med fin rumpa men ingen Latioröv direkt. Så vågar man ta in en annan tjej?!
    Men jaaa!!
    Jag vet, vi har också kollat tillsammans till och från, nu va det ett tag sen.
    Men diskussionerna går ju fram och tillbaka!
    Är ju jättesvårt sånt där.
    Men det värsta just nu är att jag är gravid och känner mig inte alltför sexig..
    Är jätterädd att han ska komma med idéer eller annat tok.
    Vi har till och med pratat om hur det skulle vara att ha sex med någon helt annan.
    Men jag får väl panik när jag tänker på det!! USCH!
    Så jag är nog definitivt inte redo att ta in en tjej även om det är hon och jag bara..
    Tanken på att han kanske vid det tillfället skulle vilja vara med eller ha sex med henne
    eller så, gör att jag får ont i magen!!
    Och skulle aldrig för mitt liv vilja ha någon annan i mig än han heller..
  • Anonym

Oh, fler som mig!
    Jag och min man har pratat om detta, han vill se mig med en annan tjej och att hanbara tittar på. Men har så dåligt självförtroende så vet i fan om jag fixart, men jag skulle absolut vilja vara med en tjej! Har till och med lagt ut en liten annons här på f-liv Får se om man får något napp.
    Lycka till!!

• Alexo
    Anonym skrev 2010-09-16 12:29:44 följande:
    Oh, fler som mig!
    Jag och min man har pratat om detta, han vill se mig med en annan tjej och att hanbara tittar på. Men har så dåligt självförtroende så vet i fan om jag fixart, men jag skulle absolut vilja vara med en tjej! Har till och med lagt ut en liten annons här på f-liv Får se om man får något napp.
    Lycka till!!
    Iboxa!!

Jag och min sambo har pratat om det och vill gärna bjuda in ett par. Där tjejerna för roa sig med vartandra. Vi män, tittar på. Så är ingen egentligen ensam...
  • Anonym (Håller med)
    Alexo skrev 2010-09-16 14:57:01 följande:
    Iboxa!!

Jag och min sambo har pratat om det och vill gärna bjuda in ett par. Där tjejerna för roa sig med vartandra. Vi män, tittar på. Så är ingen egentligen ensam...
    Det va ju faktiskt ingen dum idé egentligen!
    Och om nån ska vara med, så är ju alla med!! =)
  • Ursusman

Min fru har ganska lågt sexintresse. så jag vill verkligen försöka stimulera henne till lite mer sex, för bådas skull. Hon har tidigare antytt att hon är nyfiken på en annan kvinna.
    Var finner man en annan mogen kvinna, som kan guida frun in i denna värld, gärna med mig i närheten???

• Ursusman

Tack för erbjudandet. Men vi är 53, lite mognare.

Svar på tråden Tjejsex inför Sambon?