• ulimon

Regnställ med fleece från ICA Maxi

Någon som har denna och kan tala om hur den är. Funkar den bra, hålller den tät i regn, slits den mycket fort? Tala om för mig hur den är, har köpt en och vill höra eran åsikt. Positivt och negativt vill jag veta. Tack på förhand.

• Svar på tråden Regnställ med fleece från ICA Maxi
  • Shorona

Vi har haft till våran son och jag tycker det har vart jättebra kläder för lite pengar! Han hann växa ur den innan den ens blev sliten. Läckte inte in eller så. Varm och skön! Blir att köpa i år igen!

• ulimon

Tack så mycket för svaret. Kul att höra.

Men nån mer med erfarenhet av detta regnställ?

• LiFeli

Bara nyfiken på vad regnstället från Ica Maxi kostar?

Tack!

• Nynne

Jag köpte också det, i grisrosa så klart. 299:- spänn kostade det.

• Videli

Jag köpte ica Maxi fleece tröja och byxor på rea förra året och de är det bästa fleecen jag har. Betalade 79.50 får båda delarna. Tyvärr hittade jag dom inte i år men dom kanske kommer.

• ulimon

Regnstället kostar 299 kr nu annars 399 kr.

Har oxå den i rosa, dottern fick välja mellan den svarta och rosa, valde rosa.

• annaOmeja

Jag flika in här, jobbar själv på maxi och kan säga att vi har väldigt bra kvalite på våra kläder. Satsas en hel del just på barn och utekläder. Man går ner på detaljnivå så som sömmar, tejpning mm. 
    Så jag tycker att det är mycket prisvärda kläder vi säljer. 

♥ Meja 070725 ♥ Molly 100811
  • ulimon

annaOmeja: hur är då era vinteroveraller? Är de stora i storlek eller? Är det bra kläder på den fronten? Nyfiken.

• annaOmeja

Nu har jag inte sett årets kollektion pga att jag är hemma och är fl ledig, men de tidigare har varit bra i kvalite. Kan tillägga att det är extremt sällan vi får tillbaka plagg som har gått sönder. Hur de är värmemässigt vet jag inte, men med tanke på förra vinterns kallgrader och att vi sålde slut på overallerna i hela landet så borde man ju hört om de inte håller värmen. Storleksmässigt så kan de tyvärr variera beroende vilket land plagget kommer ifrån, men jag kan tycka att vi är små i storlekarna, iallafall på tröjor.

♥ Meja 070725 ♥ Molly 100811
  • EbbaNike

Jag är nöjd med vårat..köpte det till största flickan att ha på dagis..nu har lillsyrran fått ärva...
    Väldigt prisvärt enligt mej!

• ulimon

EbbaNike: vilket är det du menar, regnstället eller vinteroverallen?

Svar på tråden Regnställ med fleece från ICA Maxi