• Anonym

Ärligt nu; gillar ni sexleksaker?

Har surfat runt i trådarna här om sex osv, o ofta dyker kommentaren upp om att dildo är bra, viktigt att ha, kan ge så mycket njutning etc...

jag bara undrar ( o jag är tjej ) hur många av er som ärligt gillar sexleksaker? Personligen har jag testat men tycker det är så tråkigt...det är ju inte äkta? haha :P Vid onani tycker jag hellre fingrar är bättre....

Så vad tycker ni?

• Svar på tråden Ärligt nu; gillar ni sexleksaker?
  • Nyfiken gul

japp! har en väska full med diverse grejor...

sen är det så här också att det är skillnad på dildo och dildo....  man måste hitta just DEN dildon som passar just MIG.
    Jag vet ju vad jag blir upphetsad av och gillar och vill ha för storlek osv... och då funkar det inte att köpa nån värdellös 7 cm liten sak i hårdplast för 79 kr på Hobbex.... Då är fingrarna bäst...

och det är väl tyvärr den erfarenheten många har angående dildos.. det är lite pinsamt att köpa och man köper oftast nån billig sort som inte är särskilt skön och så blir man besviken och undrar vad alla pratar om....

Givetivs passar inte dildos för alla.. men jag tycker ju faktiskt att man ska ge det en _ordentlig_ chans.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Cornellia

Jag älskar mina leksaker, men som Nyfiken gul säger, man måste hitta rätt leksak oxå.

• Anonym

Aha, kul o höra folk svara i tråden :) Jo, såklart måste man hitta rätt i djungeln av prylar men samtidigt har jag liksom inget behov av att "söka" bland alla leksaker, känns liksom inte viktit...:P Men hur började ni fatta intresse för dem? Var det igenom att ni växte upp, upptäckte sexualiteten eller med er partners?

Har ju testa dildo med min partner men var ju inte så värst impad :P

• Anonym (gillar :))

jag har en dildo, och en liten vibrator.
    båda har min pojkvän köpt åt mig, vi använder dom lite nu och då tillsammans..
    han gillar det verkligen!

när jag är ensam använder jag bara lilla vibratorn, dildon känns lite fånig.
    men den lilla gillar jag skarpt!

tycker att det e skoj och spännande att använda tillsammans, vid speciella tillfällen :)

• Anonym
    Julia08 skrev 2010-09-06 19:44:36 följande:
    Har en Rabbit och fullkomligt älskar den! ;)
    Är inte rabbit ganska stor...eller finns den i olika storlekar?
  • Julia08
    Anonym skrev 2010-09-07 20:14:04 följande:
    Är inte rabbit ganska stor...eller finns den i olika storlekar?
    Jooo... när jag fick hem min, som jag beställt på nätet:
    www.sveavillage.com/se/art/vibe-therapy-seren...
    så var min första tanke:
    -Herrejävlar, är detta nått som kräver vapenlicens?!?!Obestämd

Den såg helt gigantisk ut men när jag väl hade provat den så var jag helt såld! Den går ju endast in 13cm (har jag för mig) sen kommer ju öronen. Vet inte om de finns i olika storlekar... Detta är min första och enda vibrator jag någonsin testat, och jag ångrar inte att jag köpte denFlört!
  • kaji

nej vi har en uppsjö av leksaker men jag är för det allra mesta helst utan.

händer är min grej...de kan smeka, hålla i, slå, retas, leka, penetrera...ja allt mycket bättre än plastprylar

• Anonym (Alice)

Hade en Rabbit och slängde den när jag träffade mannen. Den lät som ett tröskverk och stank gummi. Den slickar inte heller

• Isnogood

Ärligt, har inte en enda, aldrig haft o lär aldrig skaffa, föredrar helt klart äkta vara eller så väntar jag på att tillfälle ges för äkta vara

Jag är kvinna, hetero, o antagligen inte intresserad...
Svar på tråden Ärligt nu; gillar ni sexleksaker?