• Bellas7

börjar med gonal-f för första gången flera?

jag börjar i dag med sprutorna och ska kolla nästa måndag. När brukar man ha ägglossningen och är det någon som vet om det finns större risk för tvillingar om det är två eller tre ägg som släpps? detta är nytt för mig och jag skulle vara tacksam för svar

• Svar på tråden börjar med gonal-f för första gången flera?
  • Svedjan

Jag har inte så mycket koll men började också med gonal-f-sprutorna igår... använder också suprecur. Första IVF för mig med..

• Bellas7

Har du gjort vul än? Jag är inne på sprutdag 5 dos 112? vilken dos har du?

• Svedjan

Jag har sprutat i 11 dagar nu och tagit två blodprov. Jag sprutar 375 nu och VUL imorgon. Jag hoppas det ser bra ut och att de ger mig tid för äggplock.. men vi får se imorgon.
    Hur går det för dig? 

• Bellas7

Ska dit i morgon oxå så hoppas på en del ägg. Men jag ska inte göra ivf utan ska odla fram ägg sedan älspruta oc sexa. :) vi testade för två mån sedan och det tog sig men missfall så innan ivf ska vi göra något försök till :) jag har dosen 150 för att få fram ett par ägg .

Kanske det blir så vi ruvar samtidigt :)

• Bellas7

Det gick bra idag hos dok ca5 fina äggblåsor
    Hur gick det för dig :)

• Svedjan

Jag vet inte om det var så bra, jag hade fyra folliklar med de var inte stora nog än, så jag ska dit igen på onsdag. Dessutom hittade de en cysta i äggstocken också, som jag inte visste att jag hade.. Bestämde ni tid för ÄP? 

• Svedjan

Ok, då får vi hålla tummarna :) 

• Fridaj

Jag ska börja med Gonal-F så fort jag fått min mens igen, troligtvis den 10 december sen på cykeldag 3 börjar jag med sprutorna. Har 8st ägg nu i på ena sidan och 5 på den andra så man hoppas att det inte blir så många ägg som växer samtidigt sen ;D

• Bellas7

haha nej det hade blivit lite väl många, men finns det inte hopp att något att de blåsor du har växer till sig?

Svar på tråden börjar med gonal-f för första gången flera?