ryanair är äckliga,grymmma och oprofessionella!!!!!!!
Hej! Jag är så jävla sur på Ryainair så att jag vill spricka!!! de är såååå jävla oprofissionella och dåliga på att ta emot och hjälpa resenärer!!!! Jag och min mamma som är 60 år åkte med de pga av jag får min behadling mot barnlöshet i en klinik där så hon följde med mig eftersom jag var nervös för min embryo transfer... på vägen till Stockholm tog jag o henne var sin handväska som inte överstiger 10kg enligt deras reglar, vi passerade kontrollen utan problem och allt annat var instoppad i vår handväska. Min mamma köpte lite saker från taxfree sen när det var vår tur för boarding (vi köpte prio) vägrade JÄVLA flyggvärdinan släppa in min mamma i föygplanet pga detta tax free påse som innehåll chocklad och en perfym, hon tvingade min mamma att öppna hennes väska och organisera om medan de som inte prio OCH hade TAXFREE påsar fick boarda... vilken SVIN!!!! jag sa att jag kan stoppa grejerna i min väska istället eftersom min mamma fick panik och henne väska var full, men flygvärdinnan vägrade och hotade mig med följande fråga" Do you want to fly?" Jag svär INTE åt henne ( inte framför henne i alla fall) eller skrek åt henne, men jag försökte resonera om stt vi köpte ju från fucking taxfree...va spelar det för roll? vad är detta för trams??? vi kommer ändå att stoppa allting i kabinen över flygstolerna!!! men hon var otrevlig och är av en annan art av flygvärdinnor!!! hon ska le, vara hjälpsam och glad över att vi valde att flyga med hennes flygblog.... INGEN MER BAJANAIR för mig!!!!!! sen vill jag ha mina prio pengar tillbaka av princip sak!!!! kan jag göra det????