Orkar inte mer, jag älskar mitt ex!
För ca 3 år sen blev jag lämnad av mitt ex. Han har förklarat och bett om ursäkt och för ca ett år sedan så ville han försöka igen. Jag va då fortfarande otroligt sårad och ledsen och kunde lixom inte släppa allting.
I samma veva umgicks jag med en vän, de ena ledde till de andra och vi hade sex.
Några månader senare visade de sej att jag va gravid och jag kunde inte göra abort.
Mitt ex vart otroligt sårad och vi viste inte om de va han eller min vän som va pappa.
Hur som hellst så flyttade mitt ex till en ny ord pga jobb och vi gled iser mer och mer.
Jag började umgås med min vän mer och mer och eftersom vi trodde att de va hans barn så ville han flytta ihop.
Sagt och gjort, vi flyttade ihop, fick barn och de visade sej vara hans sen har vi hade de jobbigt och jag skaffade egen lägenhet.
Nu till de som är ett problem. Jag har barn med mitt ex sen tidigare och jag saknar honom mer än nånsin varje dag. Längtan gör så ont och jag älskar honom än. Jag tycker om min vän (numera pojkvän) men jag älskar honom inte så som jag älskar mitt ex. Jag har försökt gå vidare och släppa de men de går inte. Jag står inte ut längre!
Mitt ex har en ny kvinna i sitt liv nu och de gick fort, Dom träffades och flyttade ihop ganska omgående men han kan inte prata om känslorna för henne med mej trotts att vi pratar om allt annat. De verkar som att han vill dölja dom för mej. Han säger också att de viktigaste för honom är att jag och han har en bra relation och han sa nyligen att hade han vetat att du skulle flytta till egen lägenhet så hade vi kunna försökt igen men nu har jag ju redan flyttat ihop med min nya.
Vad ska jag göra åt situationen? vad menar han med de han säger?
Jag är inte lycklig nu och har inte varit de dom senaste 3 åren sen han gjorde slut, jag är bara lycklig när jag är med honom!