Hur fort upptäckte ni att ni var/är gravida? Och när plussade ni?
Jag misstänkte det pga att jag fick upp spya i munnen och det höll i sig. Jag har aldrig problem med halsbränna och sura uppstötningar normalt. Jag hade mensvärk och bröstont som vanligt...men lite extra ömma bröst. Jag tog ett test på bim + 2. Men har läst om folk som plussar på bim -5 och ännu tidigare. Sen hur vanligt det är det vet jag inte.
Hoppas att du får pluss :)
Första grav: märkte symptom på bim-6. Plus på bim-5.
Andra grav: märkte symptom på bim-3. Plus på bim-3.
märkte inget alls. testade för jag råkade ha öveblivna grav. test hemma . När jag plussade var det i samband med att mensen skulle komma så jag var i vecka 4 typ
Första barnet va det extemt illamående typ i v 5 (trodde jag hade maginfluensan)
Andra barnet inget så men visste ungefär när jag haft äl (började må illa i v 8)
Tredje barnet Fick väl ett infall o testade när jag trodde att jag skulle ha äl o det va klart ett + (började må illa i v 8 denna gången med)
jag sitter fortfarande och väntar och är inne på bim+2 icke beräknad mens plus 2 altså skulle fått mensen den 6:e väntar tills imorgon också ,,
tycker ni att jag ska testa ? måste vänta ända tills på fredag för då får jag pengar :/
testa på fredag då
det ska jag :)
Första barnet BM-4
Detta barn jag väntar nu på BM + 4 (tror jag) Tog det i fredags....
Jag testade för att jag tänkte att mensen nog kommer om jag ser att jag inte är gravid, men då visade det +!!!
Blev överlycklig eftersom vi precis slutat skydda oss. Sist tog det åtta månader att bli gravid.
Så nu är jag i vecka sex tror jag. 5+3. :)