• Anonym (virgo)

När har man förlorat oskulden?

Detta är en mycket märklig fråga, men jag tycker det är jobbigt och vill därför ställa den. 

När räknas det som att man förlorat oskulden i en heterorelation?

Jag skulle så gärna vilja veta vem som tog min oskuld i en rad misslyckade "försök".

Var det han som försökte komma in, men var för stor så det gick inte?
    Var det han som gick ner på mig?
    Var det han som jag inte vet om fick in den, men blev tvingad att avbryta? Han var ju där och bökade, men jag var ju oerfaren så jag vet ju inte vad som hände.
    Var den han som kom efter men hade den största grej jag nånsin sett, han försökte men det gick inte det heller.
    Eller var det helt enkelt killen som kom efter, som stämmer mer överrens med bilden av hur mina senare sexuella relationer har sett ut?

Det är en sorg för mig att inte veta vad som eg. räknas. Kanske fånigt, men jag tänker på det när mina vänner pratar om sin "första gång". 

Spotta inte på mig, detta är en seriöst menad fråga! 

La till "heterorelation" för jag vet att man inte måste ha en penis för att förlora oskulden. 

• Svar på tråden När har man förlorat oskulden?
  • Anonym

Svår fråga...Men jag anser själv att jag förlorade min oskuld tillsammans med den killen som penetrerade mig första gången. Inte den som jag gjorde taffliga försök med och inte den som gick ner på mig. Utan den som trängde in i mig.

• Anonym (...)

Att förlora oskulden innebär väl när man blivit penetrerad, dvs första gången en killes penis var inuti dig. Alltså skulle jag inte räkna försök till sex som att man förlorat oskulden

• pussgurkan86

när han har sin k*k inne i slidan så då är man av med sin oskuld, inte annars. jag gissar på den sista killen.

• Anonym (virgo)

Tack för era svar! Tar gärna emot flera tankar! 

• Hula Hoop

Håller med de andra, när killen tränger in sin kuk i dig, då blir du av med oskulden. Även om det bara blir ett juck.

• Anonym

För mig är att förlora oskulden första gången man har sex. Alltså skulle jag räkna oralsex om det var första gången. Men i ditt fall skulle jag räkna den första killen du hade sex med, även om det var misslyckat.

• Claris

men oj..hur många försöker du med och inte är tillsammans med liksom:/

eh,inte vet om han fick in den..det måste du väl ändå känna?

• pussgurkan86
    Claris skrev 2010-09-08 19:09:31 följande:
    men oj..hur många försöker du med och inte är tillsammans med liksom:/

eh,inte vet om han fick in den..det måste du väl ändå känna?
    som oskuld känner man det ja. han som var där och bökade, han bökade nog på fel ställe
  • Anonym

Vad betyder "gick ner på mig"?

• Anonym (virgo)
    Anonym skrev 2010-09-08 19:13:30 följande:
    Vad betyder "gick ner på mig"?
    oralsex.
Svar på tråden När har man förlorat oskulden?