• ius lexis

    Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.

    Som rubriken lyder Glad

  • Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.
  • La Lola

    Törs jag nog inte skriva eftersom jag vet en medlem vars son heter så.....Tungan ute


    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • HannaS86

    Jag tycker att alla dubbelnamn är fula, särskilt killnamn. Typ Sven-Bertil och liknande. Sen har jag alltid ogillat namnet Liam även om det är väldigt populärt nu. Det känns som att bokstäverna är i fel ordning. Och Urban är en klassiker som inte är fint heller. Gillar inget namn som börjar på U, varken tjej eller killnamn.

    Tekla, Ursula och Hildegard är tjejnamn som jag kommer på nu som jag tycker är riktigt fula.

  • Körv

    Madicken är fruktansvärt tycker jag. Sedan har jag lite svårt för de flesta gamla namn som kommer tillbaka nu, men det beror kanske på att det fortfarande känns ovant att höra någon vråla "Märta" efter en tvååring.

  • Potato

    Maximillian och Novalie...Maximillian låter helt skevt och Novalie låter väldigt konstigt, I mina öron.

Svar på tråden Vad är det fulaste namnet på ett barn du vet, pojk och flicknamn.