Bra babysim i Göteborg?
Hej hej,
Är det någon som har erfarenheter från babysim i Göteborg? Vore tacksam att få tips på ett bra ställe.
Hej hej,
Är det någon som har erfarenheter från babysim i Göteborg? Vore tacksam att få tips på ett bra ställe.
Hej! Vi går hos "Aquabarn" med våran tjej, det finns på flera platser i gbgområdet. Vi går andra terminen hos dom o är supernöjda!
Gå in på aquabarn.se så kan du läsa lite om dom. Våran tjej är 6mån o hon dyker själv från matta nu, dom lär sig även mycket självräddning o de tyckte vi va viktigt. Nästa kursstart är nog v41
rekomenderar också starkt aquabarn gick 3 kurser med dem i åby simhall och var hur nöjd som helst, enda nackdelen är väl att det är så jädrans dyrt men jag tycker nog det är värt det då lilleman lätt älskade det =)
hört att läppstiftet är bra också...
Vi går också hos Aquabarn och kan varmt rekommendera dem! Vi går i Kungälv (Oasen) och där är det toppen Kostar en del men det är det klart värt!
Tusen tack för bra tips! Det är onekligen lite dyrt men det kan det vara värt om prinsen tycker om det. Noah är snart 7 veckor och naveln är läkt och så men jag vet inte om det ändå är lite tidigt att börja?
Simma lugnt
vi började när han var 8 veckor faktiskt.... var väl både och- en helt underbar upplevelse och nåt att göra på dagarna i form av aktivitet finns ju inte jättemycket annat tyckte ja iaf när dem e så små =) sedan så kanske man hade fått ut mer av första kursen om man väntat en månad... men han dök som alla andra o kunde sparka o allt så jag ser det bara positivt =)
Vi började oxå när hon var 8v o det har gått bra, så kör på!
Toppen! Tack igen för hjälpen!
Då är det bara att fundera på om man kommer i baddräkten då