• Rakad Apa

    Redigera inlägg

    I FL:s forum så går det varken att redigera eller ta bort sina inlägg. Väldigt märkligt då FL är ett stort forum. Har aldrig varit med om att ett forum inte har haft dessa funktioner.
    Blir ganska frustrerande om man råkar skicka iväg ett halvskrivet inlägg av misstag eller skrivit helt fel och framstår som en analfabet.

    Alla forum som har ett uns av självrespekt bör ha dessa funktioner! Så fixa gärna detta, snälla!

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Redigera inlägg
  • FruNaftra

    Jag har sett forum där man både kan ändra innehållet i sina inlägg och ta bort inlägg.
    Jag ser både för och nackdelar med det.
    Man får ju problem när folk kan ändra sina påståenden mitt uppe i en diskussion tex.
    Men jag håller med dig. Man borde få mer frihet...jag skulle gärna ha möjlighet att ta bort trådar jag själv skapat utan att behöva anmäla och vänta på godkänande.

  • Reboot81

    Rättstavat: Har tekniken gått framåt de senaste åren? Kan man redigera inlägg idag? Isåfall hur?

    /kronisk felstavare, förföljd av svenskalärare

  • Ankmor

    Favoritar


    OBLIGATORISK signatur vid ANONYM-inlägg och FAVORIT-funktion åt APP-en!!
  • Rakad Apa

    Snart 3 år sedan jag skrev mitt förslag men ingen förändring *suck*



    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Ankmor
    Rakad Apa skrev 2013-05-23 23:54:45 följande:
    Snart 3 år sedan jag skrev mitt förslag men ingen förändring *suck*

     


    Tiden kommer, tiden går, tid är det enda som det finns gott om när det gäller förändringar på FL

    Till jul, efter jul, inom kort och ganska snart...   
    FAVORIT-funktion åt APP-en!!
  • ferrarienzo

    Jävligt frustrerande att man inte kan redigera sina inlägg och rätta till stavfel och liknande. På andra forum jag är medlem på kan man redigera sina inlägg under en begränsad tid, oftast 1h, och det tycker jag är mycket bra.

  • Förtryckt
    Rakad Apa skrev 2013-05-23 23:54:45 följande:

    Snart 3 år sedan jag skrev mitt förslag men ingen förändring *suck*


     


    Hur känns det nu då när t o m "nya Familjeliv" lanserats sen flera månader tillbaka men de FORTFARANDE inte låter användarna redigera egna inlägg?
  • Rakad Apa
    Förtryckt skrev 2015-01-21 14:58:39 följande:

    Hur känns det nu då när t o m "nya Familjeliv" lanserats sen flera månader tillbaka men de FORTFARANDE inte låter användarna redigera egna inlägg?


    Är inte förvånad, har väl mer eller mindre tappat hoppet om att de ska implementera den funktionen. Förstår liksom inte att det ska vara så jäkla svårt att fixa det då det i stort sätt är praksis på de flesta forum.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Förtryckt
    Rakad Apa skrev 2015-01-22 13:55:55 följande:
    Är inte förvånad, har väl mer eller mindre tappat hoppet om att de ska implementera den funktionen. Förstår liksom inte att det ska vara så jäkla svårt att fixa det då det i stort sätt är praksis på de flesta forum.
    Japp - på både större och på MYCKET mindre forum än FL. Nej de tycker tydligen inte att det är viktigt. Men trycka in reklam lite överallt i en tråd kan de göra. Reklam som börjar spela av sig själv om man surfar med plattan... Obestämd
Svar på tråden Redigera inlägg